اولین کتاب تخصصی چادر در یزد رونمایی شد

همزمان با ۱۷ دی، سالروز کشف حجاب رضاخانی، آیین رونمایی از اولین کتاب تخصصی«چادر» و کتاب «مسافران کهکشان ها» با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، در یزد برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری «حوزه» در یزد، همزمان با ۱۷ دی سالروز کشف حجاب رضاخانی، در مراسمی به میزبانی مجموعه فرهنگی شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، از دو کتاب تخصصی طراحی و دوخت چادر با عنوان«چادر» و «مسافران کهکشان ها» رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، کتاب چادر که به همت جمعی از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است و به عنوان یک کتاب دانشگاهی برای تدریس در مراکز اموزشی و دانشگاهها تدوینشده است.

کتاب «مسافران کهکشان ها» هم به معرفی ۹ شهید دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی یزد به نام های شهید یدالله اکرانژاد، شهید همایون انتشاری، شهید سیدابوالفضل حسینی، شهید محمدحسین حکیمیان، شهید مجید دشتی، شهید مسعود رزاقیان، شهید علی صادقی، شهید حمزه علی(منصور)قرائی و شهید محمدحسین همتی و نیز دو شهید مدافع حرم به نام های شهید محمد حسین محمدخانی(رییس حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد) و شهید مصطفی شیخ الاسلامی کندلوسی به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد منتشر شده است.

در این مراسم، جمعی از اساتید رشته های معارف اسلامی دانشگاههای استان یزد، پژوهشگران دانشگاه، متولیان فرهنگی استان و نویسندگان دو کتاب شرکت کردند.