نشست دانشگاه های منطقه ۶ کشور به میزبانی دانشگاه میبد

نهمین نشست مدیران حراست دانشگاه های دولتی منطقه ۶ کشور با حضور دکتر سلیمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه میبد برگزار شد.

 به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی دانشگاه، نهمین نشست مدیران حراست دانشگاه های دولتی منطقه ۶ کشورصبح روز چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷ با حضور دکتر سلیمی مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر اشتری معاون مرکز حراست وزارت عتف، مدیر کل حراست کل استان یزد، مدیران حراست دانشگاه های منطقه ۶ کشور، مهندس حسین فلاح فرماندار میبد، دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه میبد و مراجع ذیصلاح در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، مدیران حراست پس از ادای احترام و قرائت فاتحه بر سر تربت شهید گمنام دانشگاه، در جلسه حضور یافتند. در ابتدای نشست دکتر کلانتری رئیس دانشگاه میبد ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان، در رابطه با فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف توضیحاتی ارائه داد.

 در ادامه دکتر سلیمی رئیس مرکز حراست وزارت علوم با تقدیر و تشکر از برپایی این نشست گفت: ” با  تلاش هایی که  در جهت ایجاد هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در فضاهای مجازی می شود و نیزوجود فشارهای اقتصادی و اینکه عده ای به دنبال سوء استفاده ازفضاهای ایجاد شده هستند،  به تلاشهای جمعی مسئولین نیازاست.”

وی با بیان اینکه از ویژگی بارز و مثبت استان یزد  وجود خیرین در حوزه علم و دانش است که حتی در تهران نیز در ساخت خوابگاه ها برای دانشجویان مشارکت داشته اند، افزود: با توجه به اینکه آموزش پایه رشد و توسعه یک کشوراست ، کارهای انجام شده توسط خیرین به عنوان باقیات الصالحات در جهت رشد و شکوفایی کشور برای آنها حفظ خواهد شد.

سپس مهندس حسین فلاح فرماندار میبد در این نشست با اشاره به اینکه شهر میبد یک شهرتاریخی ، مذهبی ، صنعتی و توسعه یافته است ، گفت : حدود ۴۰ درصد کاشی کشور در میبد تولید می شود ، همچنین بالغ بر ۲۰ هزار نفراز جمعیت ۱۰۴ هزار نفری شهرستان  در بخش صنعت مشغول به کار هستند.

حسین فلاح همکاری دانشگاه ها در حوزه صنعت را ستود و گفت : افراد نخبه و تحصیل کرده نقش تاثیرگذاری در روند اصلاحی و بهبود بخشی اوضاع یک شهر دارند.

برگزاری کارگاه امنیت شبکه، توسط مهندس صمصامی رئیس مرکز مدیریت راهبردی افتا استان یزد و بحث و تبادل نظر مدیران حراست منطقه ۶ با دکتر سلیمی و دکتر اشتری، دیگر بخش های این نشست بود.