دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه میبد در شهرک صنعتی افتتاح شد +تصاویر

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه میبد در محل شهرک صنعتی جهان آباد میبد افتتاح شد.

به گزارش میبدما به نقل از دانشگاه میبد، روز دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷ و در سومین روز از هفته پژوهش که روز ” پژوهش، فناوری، صنعت و چالش های ملی” نامگذاری شده، با حضور دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه میبد و جمعی از مدیران دانشگاه، معاون فرماندار، مهندس عظیمی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان، مهندس ماندگاری مدیر عامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد و روسای ادارات شهرستان، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه میبد در محل شهرک صنعتی جهان آباد میبد افتتاح شد.

در این مراسم دکتر عباس کلانتری رئیس دانشگاه میبد با اشاره به اینکه دفتر ارتباط با صنعت میتواند پاسخگوی نیازهای پژوهشی صنعتگران شهرستان و استان باشد گفت: تعامل واقعی صنعت و دانشگاه میتواند منشا تحولات بنیادین در کشور گردد.

وی افتتاح دفتر ارتباط با صنعت در شهرک صنعتی را موجب تنگتر شدن ارتباط دانشگاه و صنعت دانست و افزود: با این اقدام دانشگاه در دل صنعت حضور می یابد و مشکلات آن را بهتر شناخته و برای رفع آنها نیز می تواند تاثیرگذار باشد.
در ادامه مهندس عظیمی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این دفتر اظهار امیدواری کرد با حضور و همکاری اساتید دانشگاه در صنعت، قدمی جهت رفع مشکلات موجود بر سر راه صنعت در زمینه های مختلف برداشته شود و شاهد رونق و شکوفایی بیشتر صنعت شهرستان میبد و استان باشیم.

مهندس ماندگاری مدیر عامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرک صنعتی میبد آمادگی هر نوع همکاری و حمایت از طرح های پژوهشی اساتید و دانشجویان را دارد گفت: امیدواریم با افتتاح این دفتر و فراهم امدن زمینه های توسعه علمی و همکاری اساتید دانشگاه و صنعتگران و بکارگیری دستاوردهای جدید پژوهش و فناوری، شاهد پیاده سازی ایده های نو مبتنی بر دانش در شهرستان باشیم.
در حاشیه این مراسم تفاهم نامه ای بین دانشگاه و شهرک صنعتی در زمینه چگونگی کاهش آلایندگی شهرک صنعتی با استفاده از گیاهان کم آبخواه به امضا رسید