نسل امروز ما نابودی اسرائیل را با چشم خود خواهد دید

خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : امروز آتش بس و دنبال قطعنامه بودن صهیونیست ها نشان می دهد که وعده الهی محقق خواهد شد و نسل امروز ما نابودی رژیم صهیونیستی و فروپاشی هیمنه کاذب امریکا و قدرت های زورگو را به چشم خود خواهد دید.

به گزارش میبدما به نقل از میبد آدینه ، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به تلاش استکبار جهانی در راس آن امریکا بر فضاسازی بر علیه ایران گفت : امریکا با همراهی بعضی از کشورهای اروپایی یکبار دیگر در سازمان ملل و شورای امنیت با مطرح کردن قابلیت های موشک های دوربرد ایران تلاش کرد کشورمان را متهم کند.
حجت الاسلام حبیب الله غفوری تصریح کرد : آنهایی که همچنان دل در آستان اروپا دارند به حوادث این ایام توجه کنند که چگونه وزیر خارجه امریکا در سازمان ملل تلاش کرد در توطئه و نقشه جدید بر علیه کشورمان ، نظر کشورهای دیگر را جلب کند.
خطیب جمعه موقت میبد افزود : اما به فضل الهی و با تلاش همه مسئولین نقشه های دشمن یکبار دیگر خنثی شد و امریکا در عرصه سیاسی ناکام ماند و توطئه هایش دچار شکست شد .
وی با بیان اینکه همه بدانند که امریکای جنایتکار و غربی ها سر سوزنی دست از دشمنی و عداوت نسبت به ملت ایران برنداشته اند تصریح کرد : امریکا و دشمنان ، آنچه را که بر علیه ایران قدرتمند انجام نمی دهند در توانشان نیست .
امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : اگر در مقابل آنها در هر صحنه سیاسی ، نظامی و اقتصاد کوتاه بیاییم و یا مسئولین ما موضعی بگیرند که حکایت از ضعف باشد ، دشمنان از آن سوء استفاده و چند قدم جلو خواهند آمد تا به اساس قرآن و اسلام ضربه بزنند چرا که دشمنی آنها با مکتب اهل بیت و قرآن است.
حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه امروز در دنیا اسلام در حال پیشرفت است و همین امر آنها را به وحشت انداخته است گفت : دشمنان به دنبال محدود کردن تفکر انقلابی هستند تا بتوانند کاری در مقابل این پیشرفت توفنده انجام دهند .
خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امریکا و استکبار برای تابستان ۹۷ ما برنامه داشتند افزود : آنها میخواستند با طراحی نقشه های خود کشور را به آشوب بکشند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و تابستان ما را به تابستان داغ بدل کنند .
وی افزود : اما با درایت و معرفت و حضور همه جانبه ملت مومن و انقلابی یکی از آرام ترین تابستان های در طول ۴۰ سال گذشته بر ملت ما گذشت.
امام جمعه موقت میبد با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی را نبیند به تشریح القاعات صهیونیست ها بر مبنای مطالبی که در تورات و یهود آمده است پرداخت و گفت : اینکه به آنها وعده داده است ملتی قیام می کند که در برابر زیاده خواهی های یهود می ایستد و اگر از ۴۰ سال گذشت دیگر نمی توان با آن مقابله کرد ؛ آنها در تلاش هستند که نگذارند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را جشن بگیرد .
وی خاطرنشان کرد : رئیس جمهور اسرائیل در سخنان خود گفته است : من هر چه صحنه منطقه را نگاه می کنم و حرکات جمهوری اسلامی را می بینم زمان آن فرار رسیده است کوچ بزرگ موعود را انجام دهیم و این کوچ بزرگ باید به یکی از مناطق امریکا باشد .
امام جمعه موقت میبد با اشاره به از پا درآوردن ۳ نیروی صهیونیستی به دست یک فلسطینی در عمل اشتهادی گفت : اوضاع رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و آنها در جنگ های ۳۳ ، ۲۲ و ۸ روزه با حزب الله لبنان و حماس نتوانستند مقاومت کنند و امروز نیز ۲ روز هم نمی توانند در مقابل فلسطینیان دوام بیاورند.
خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : امروز آتش بس و دنبال قطعنامه بودن صهیونیست ها نشان می دهد که وعده الهی محقق خواهد شد و نسل امروز ما نابودی رژیم صهیونیستی و فروپاشی هیمنه کاذب امریکا و قدرت های زورگو را به چشم خود خواهد دید.
وی تصریح کرد : به فضل خدا شیطان بزرگ از اریکه قدرت به زیر کشیده خواهد شد و آینده جهان از آن صالحان که وارث زمین هستند خواهد بود و حرکت های انقلابی در سراسر دنیا نظیر اربعین زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم خواهد کرد.
امام جمعه موقت میبد سالروز شهادت آیت الله دستغیب را گرامی داشت .
حجت الاسلام غفوری سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را هم تسلیت گفت .
حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دومین بانویی است که از سوی امام معصوم دارای زیارتنامه است.