شهدا تضمین‌کننده عزت و شرف ملت هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی با تاکید بر این که شهدا تضمین‌کننده عزت و شرف ملت هستند، گفت: دشمن فکر نابودی انقلاب اسلامی را از ذهن خود بیرون کند.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم راشد یزدی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید ایرج صفاری که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی کشور ساخته و پرداخته شده از بنیه پرقدرت نیروی نظامی کشور است گفت: روشی که نیروی انتظامی کشور از بعد از انقلاب پیشه خود ساخته این است که این نیرو از مردم با مردم و برای مردم و در قلب مردم است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه بدون شک انقلاب اسلامی به هیچ وجه شکست نخواهد خورد، اضافه کرد: انقلاب اسلامی طی سال های گذشته با فراز و نشیب های بسیاری روبه رو بوده و دشمن در این مدت توطئه های زیادی را علیه ایران اسلامی به کار بست، ولی بحمدلله با یاری خدای متعال موفق به دستیابی به اهداف شوم خود نشد.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی نمونه ای از دشمنی هایی عنوان کرد که تمام کشورها برعلیه ایران اسلامی بودند افزود: در این جنگ نابرابر دیدیم که کشورهای بسیاری با امکانات فراوان برعلیه ایران اسلامی به پا خواستند که با حضور مردم و یاری خدای متعال حتی یک متر از خاک ایران هم کم نشد، بلکه عزتش در تمام جهان پیچید.

حجت‌الاسلام والمسلمین راشد یزدی ادامه داد: در جنگ تحمیلی ۲۵۰ هزار نفر از جوانان ما به شهادت رسیدند که ۶۵ هزار نفرشان همسر و فرزند داشتند.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با تاکید بر اینکه شهدا تضمین‌کننده عزت و شرف ملت هستند تصریح کرد: این شهدای عزیز سبب شدند که ایرانی اسلامی به جهانیان معرفی شود و قدرتی پیدا کند که دشمن دست از جنگ نظامی بردارد.