مسابقات والیبال بانوان شهرستان میبد برگزار شد

مسابقات والیبال بانوان قهرمانی باشگاههای شهرستان میبد به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از بام میبد؛ در این دوره از مسابقات ۶ تیم از باشگاههای شهرستان از روز چهارشنبه در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در روز پایانی مسابقات نیز که روز جمعه ۲۰ مهرماه در محل سالن والیبال شهیدچمران ادامه یافت ، ابتدا دو تیم تربیت بدنی و تلاش در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند و در دیدار نهایی دو تیم آرمان و شهید حججی با هم رقابت نمودند.

در پایان ، تیمهای آرمان از باشگاه شهیدچمران مقام اول و شهید حججی از باشگاه شهدا شهیدیه مقام دوم و تیم تربیت بدنی از باشگاه شهید چمران مقام سوم را کسب نمودند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات ، مسئولین استانی و شهرستانی حضور یافته و با اهدا حکم و کاپ قهرمانی از تیمهای برتر تجلیل نمودند.

گفتنی است در مراسم اختتامیه مسابقات والیبال بانوان قهرمانی باشگاههای شهرستان میبد ، محمد رضا زارع رئیس اداره ورزش و جوانان میبد ، ضمن تشکر از شورای اسلامی شهر میبد به ویژه خانم فلاح که در مدت زمان حضور خود در شورا فعالیت خوبی را در زمینه ورزش بانوان داشته است و نیز قدردانی از دیگر مسئولین شهرستان ، اظهار امیدواری نمود ، روزه به روز شاهد پیشرفت هایی در حوزه ورزش و نیز بهره برداری از پروژه های که در زمینه ورزش به مناسبت نامگذاری امسال به سال ورزش شهرستان ، در حال انجام است ، باشیم.