به مزایده گذاشتن نقاشی کودک بیمار میبدی توسط عموهای فیتیله‌ای

محمد مسلمی افزود: متاسفانه الهام شرایط دشواری را سپری می کند، مادرش به سرطان مبتلا شده و پدرش سکته مغزی کرده اما خوشبختانه یک خیر همه هزینه های مربوط به بیماری این کودک را بر عهده گرفته

کارگردان و بازیگر «فیتیله، جمعه تعطیله» گفت: جمعه، ۹ اسفند عموهای فیتیله ای نقاشی الهام، دختر مبتلا به یک بیماری نادر را به نفع بچه های سرطانی به مزایده می گذارند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، محمد مسلمی با اعلام اینکه این هفته فیتیله محبت عموهای فیتیله ای در میبد روشن می شود، افزود: در آستانه سال نو به عیادت الهام، کودک توانمند میبدی رفتیم که دچار یک بیماری خاص شده و عضلاتش تحلیل رفته  اند، او هر از چندگاهی در بیمارستان بستری می شود اما خانواده اش، به دلیل مشکلات مالی نتوانسته درمانش را به طور صحیح پی گیری کنند.

وی افزود: در این ملاقات، الهام برای عموهای فیتیله ای یک نقاشی کشید، این نقاشی یک بار در اجرای کودکان سرطانی ۴۰ میلیون فروخته شد و حالا قرار است دوباره بعد از برنامه روز جمعه  به نفع بچه های سرطانی به مزایده گذاشته شود.

محمد مسلمی افزود: متاسفانه الهام شرایط دشواری را سپری می کند، مادرش به سرطان مبتلا شده و پدرش سکته مغزی کرده اما خوشبختانه یک خیر همه هزینه های مربوط به بیماری این کودک را بر عهده گرفته، بنابر این به این نتیجه رسیدیم که بهتر است تا درآمد ناشی از فروش این اثر هنری به نفع بچه های سرطانی هزینه شود.

وی تصریح کرد: عموهای فیتیله ای آخر هفته با اجرای نمایش حسنی نگو یه دسته گل، فی و تی و له، شب شعر به خانه مخاطبان خود می روند و تلاش خواهند کرد تا با پخش ترانه های شاد و جذاب لحظه های خوشی را برای مخاطبان خود رقم بزنند.

«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و خردسال شبکه دو است که جمعه ها از ساعت ۱۴ روی آنتن تلویزیون می رود. به علیرضا آقایی تهیه کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.