تاکنون ۴ منزل مربوط به محرومین، توسط “کارگروه جهادی” جبهه فرهنگی میبد بهسازی و مرمت شده است + تصاویر

مسئول “کارگروه جهادی” جبهه فرهنگی شهرستان میبد گفت: کارگروه جهادی تاکنون در ۴ خانه متعلق به افراد محروم فعالیت جهت مرمت و بهسازی داشته است.

سید حسین پورمسجدی در گفتگو با خبرنگار “میبدما” اظهار داشت: این کارگروه پس از فعالیت متمرکز در مناطق زلزله زده غرب کشور، در سطح شهرستان فعال شده و مبنای فعالیت خود را کمک به محرومین و مستضعفین میبدی قرار داده است.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت موثر پایگاه محمد رسول الله(ص) با جبهه فرهنگی در بهسازی یکی از منازل، افزود: این منازل در محلات میبد پایین و ده‌آباد وجود داشتند که با فعالیت هایی مانند احداث سرویس بهداشتی، ترمیم و بازسازی اتاق و آشپزخانه، لوله کشی فاضلاب، کاشیکاری و مرمت حیاط و … بهسازی شدند.

مسئول کارگروه جهادی جبهه فرهنگی با اشاره به این موضوع که روند کمک رسانی به محرومین میبدی ادامه خواهد یافت، گفت: دو منزل دیگر نیز جهت ادامه فعالیت شناسایی شده است که تا چند روز دیگر کار در آنها آغاز می شود.

سید حسین پورمسجدی با بیان این نکته که هزینه های این کار به جز یک مورد که با مشارکت پایگاه بسیج محمدرسوالله (ص) بوده، از کمک خیری و جبهه فرهنگی تامین شده، تصریح کرد: خیرین محترم می توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۹۷۷۰۲۳۸۴۳ به نام میرسید محمد حسین پورمسجدی، ما را در پیشبرد هر چه بهتر کمک رسانی به قشر محروم یاری کنند.