موفقیت طلاب‌میبدی در دفاع از پایان‌نامه‌کارشناسی‌ارشد

مدیر مرکز تخصصی حوزوی خواهران میبد از موفقیت سه نفر از فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد این مرکز در جلسه دفاعیه پایان نامه خبر داد.

به گزارش میبدما؛ افسر قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، نگارش پایان نامه از سوی بانوان حوزوی با موضوعات کاربردی و مورد نیاز جامعه و با بهره مندی از آیات و روایات و آموزه های اسلامی را یکی از روش های توسعه پژوهش و ارتقای فرهنگ پژوهشگری در مدارس علمیه خواهران عنوان کرد و افزود: جلسه دفاعیه سه نفر از طلاب مرکز تخصصی کارشناسی ارشد حضرت زهرا(س) میبد با حضور استاد داور و اساتید راهنما خانم ها«رویا دهقانی»و «سمیه برزگری» در معاونت پژوهش این مرکز برگزار شد.

وی افزود: بانوی طلبه عصمت دینوی به تبیین موضوع خود با عنوان «تحقیر و عوامل آن در آیات و روایات» پرداخت که این تحقیق شامل فصولی از قبیل کلیات، انواع تحقیر، عوامل تحقیر و راهکار های آن است.

مدیر مدرسه تخصصی علمیه حضرت زهرا(س) میبد ادامه داد: سکینه شرف پور از دیگر طلاب مقطع کارشناسی ارشد هم به دفاع از موضوع «ادب و مصادیقی از ادب پیامبران» پرداخت و به فصل های این تحقیق از جمله کلیات، ادب در اسلام و مصادیقی از ادب پیامبران اشاره کرد.

قاسمی بیان کرد: طیبه شیر غلامی از دیگر بانوان طلبه این مدرسه در این نشست با موضوع پایان نامه «عزت و ذلت در منظر صحیفه سجادیه » به تشریح و دفاع از فصل های تحقیق خود پرداخت که این تحقیق فصولی از قبیل کلیات،اهمیت عزت از دیدگاه آیات و روایات و موانع عزت از دیدگاه امام سجاد (ع) شامل می شود.

وی تأکید کرد: هر سه تحقیق پایانی از سوی اساتید داور مورد ارزیابی قرار گرفتند و با نمره عالی پذیرفته شدند.