دمای هوای یزد به بالای ۴۰ درجه می‌رسد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به افزایش دمای هوا در این استان، گفت: دمای هوای یزد طی روزهای آتی به بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

به گزارش میبدما؛ سید عباس میرحسینی در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، در خصوص پیش‌بینی وضعیت جوی استان یزد در هفته جاری، گفت: برای امروز و فردا آسمان استان صاف تاکمی ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: فردا در ساعات بعدازظهر و شب با رسیدن موج ناپایدار جوی به استان یزد گاهی وزش باد شدید بعضاً توأم با گردوخاک را خواهیم داشت که وزش باد شدید بعضاً با گردوخاک تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد اظهار داشت: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تاکمی ابری و در ساعات بعدازظهر و شب به‌ویژه از روز جمعه گاهی وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گردوخاک پیش بینی شده است.

میرحسینی بابیان اینکه برای امروز و فردا آسمان استان صاف تاکمی ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی شده است، بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر یزد بین ۳۹ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای بیشینه شهر یزد امروز به ۴۰ درجه سانتی‌گراد و فردا در گرم‌ترین روز هفته جاری به ۴۲ درجه سانتی‌گراد و چهارشنبه به ۳۹ درجه سانتی‌گراد برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یزد در پایان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان بافق با دمای بیشینه ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و امروز صبح سبزدشت و گاریزات با دمای کمینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان یزد بوده‌اند.