گرفتن امتیاز یک تیم در لیگ دسته دو تا انتهای ماه مبارک رمضان/ مربی تیم به زودی معرفی می شود

مدیر عامل تیم فوتسال صنایع میبد اظهار داشت: برای انتخاب سرمربی تیم، گزینه اول ما اقای حیدریان کاپیتان سابق تیم ملی بود که ایشان به علت فعالیت در تیم ملی امید، جواب منفی دادند.

به گزارش میبدما؛ عرفان کریم بیکی مدیرعامل تیم ورزشی صنایع میبد گفت: گزینه های دیگری نیز برای سرمربیگری مورد نظر بودند که قرار است برنامه های خود را به زودی بفرستند تا در همین روزها بررسی کنیم و امیدواریم تا اواخرماه مبارک رمضان به جز مشخص شدن سرمربی تیم، امتیاز تیم مورد نظر نیز بگیریم.

وی افزود: در مورد امتیاز تیم صنایع نیز رایزنی ها ادامه دارد و پس از مشخص شدن این موضوع، فراخوان جذب بازیکن بومی خواهیم داشت، که البته بخشی از تیم را بازیکنان باتجربه غیر بومی تشکیل می دهند تا بتوانیم تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ کنیم.

کریم بیکی اذعان کرد: اعضای کمیته فنی تیم صنایع نیز قرار است تا زمان مشخص شدن سرمربی تیم، بازی های جام رمضان را رصد کنند تا نسبت به شناخت و معرفی بازیکن موثر به سرمربی اینده تیم، به تیم بهتری برسیم.

وی با اشاره به این موضوع که بازیکنان منتخب اعضای کمیته فنی به سرمربی در حد پیشنهاد هستند، ادامه داد: برنامه ریزی برای تشکیل تیم های پایه با حضور بازیکنان کاملا بومی نیز در حال انجام است، تا در آینده نیز بتوانیم برای بستن تیم، بیشتر از میبدی ها استفاده کنیم.

مدیرعامل تیم صنایع میبد با بیان این موضوع که قرار بر این شد که اعضای کادر فنی کاملا بومی باشند، بیان داشت: اعضای هیئت مدیره نیز متشکل از اقایان سید عباس امامی، ابوالفضل برزگری، محسن موحدی فرد، علی محمد شیخی، مصطفی زارع، علیرضا ازادمنش و احمد ملاصادقی می باشند.

عرفان کریم بیکی گفت: از اقای حسین فلاح فرماندار میبد که به صورت جدی پیگیر به نتیجه رسیدن تیم صنایع می باشد، تشکر ویژه می کنم و از دو کارخانه کاشی ماهان و یاس نیز که حمایت کرده اند متشکریم و امیدواریم صنایع دیگر میبد نیز برای رفع مشکلات اجتماعی و اهمیت بحث ورزش به ما کمک کنند.