برگزاری اولین نشست شورای آموزش‌وپرورش در سال جدید

اولین نشست شورای آموزش و پرورش در سال جدید با حضور مسئولین و اعضاء شورا در بیت حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ، در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش میبد ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان خبر مسرت بخش کسب مدال طلای مسابقات جهانی ریاضی IMC 2018 توسط دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید رحیمی فر میبد را اعلام نمودند و این موفقیت بزرگ را به این دانش آموزان ، خانواده های محترمشان و قاطبه فرهنگیان شهرستان میبد تبریک گفتند.

در ادامه آقای موحدی فرد گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد مصوبات گذشته شورای آموزش و پرورش را ارائه نمود.

ارائه گزارش جامع از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، قرآن ،عترت و نماز و کسب نتایج عالی در سطح استان و کشور توسط آقای شفاعی معاون پرورشی آموزش و پرورش میبد؛

دعوت از رؤسای ادارات بنیاد مسکن و زمین شهری و تصمیم گیری در مورد تخصیص فضای آموزشی در شهرک ها

تعیین مناطقی از شهرستان که فاقد زمین جهت مدرسه سازی هستند و طرح در جلسه بعدی شورا؛

همچنین بررسی زمین های مصلی و شهرک آیت الله اعرافی شهیدیه جهت واگذاری زمین برای ساخت مدرسه در این مناطق از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه شورای آموزش و پرورش میبد بود.

حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد در ادامه این جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رمضان بیاناتی در خصوص اهمیت و روح معنوی این ماه، خودسازی انسان ها با شب زنده داری، انس با نماز شب و قرائت دعای ابوحمزه و تضرع در پیشگاه خداوند متعال و کسب لذت های بیکران معنوی و خدمت به خلق ایراد نمودند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از تلاش هایی که مجموعه آموزش و پرورش میبد در جهت پیشبرد مسائل آموزش و پرورش در سال قبل داشته است و همچنین از برگزاری مطلوب جلسات شورای آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمودند.

آیت ا… اعرافی در ادامه خاطرنشان نمودند مسئولین باید آموزش و پرورش را در جایگاه اول و صدر کارهایشان قرار دهند و این موضوع را مورد تاکید قرار دادند که در هر هر نقطه از شهر که توسعه ای انجام می شود فضای آموزشی و پرورشی در نظر گرفته شود.