رئیس‌اتاق‌اصناف: شرایط بازار در “میبد” خوب نیست

رئیس اتاق اصناف میبد گفت: واحدهای توزیعی چون نمایندگی‌های فروش و نصب لوازم خانگی‌ دچار مشکلاتی شده‌اند؛ برای مثال واحدهای لوازم آشپزخانه با مشکل کمبود کالا مواجه شده‌اند و نمایندگی‌های تهران به دلیل بی‌ثباتی بازار، کالا ارسال نمی‌کنند.

به گزارش میبدما؛ جلیل خادم‌زاده فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران با اشاره به انتخابات اتاق اصناف گفت: «استقبال از انتخابات در شهرستان میبد مطلوب و مرحله ابتدایی که رسیدن به حد نصاب برای برگزاری انتخابات بود، انجام شد و ۸ نفر برای شرکت در دوره هفتم نام‌نویسی کردند.»

وی درمورد اخبار ضد و نقیض کمبود کالا و نفروختن کالا به واحدهای صنفی گفت: “درمورد کمبود کالا تاکنون گزارشی نداشته‌ایم و بازرسان اتاق هم چنین موضوعی را تایید نمی‌کنند. درمورد مواد اولیه برای تولیدی‌های که زیرنظر اتاق اصناف فعالیت می‌کنند، هم گزارشی به دست ما نرسیده و شرایط آرام است.

خادم زاده افزود: درمورد کمبود کالا باید بگویم که واحدهای توزیعی چون نمایندگی‌های فروش و نصب لوازم خانگی‌ دچار مشکلاتی شده‌اند؛ برای مثال واحدهای لوازم آشپزخانه با مشکل کمبود کالا مواجه شده‌اند و نمایندگی‌های تهران به دلیل بی‌ثباتی بازار، کالا ارسال نمی‌کنند. البته آخرین گزارش این موضوع مربوط به فروردین ماه گذشته بوده است.»

وی در پایان اظهار کرد: «شرایط بازار در شهرستان میبد خوب نیست و هنوز شرایط رکود بر بازار حاکم است و رونقی که باید را پیدا نکرده است.»