جشن میلاد امام زمان(عج) با رویکرد معرفتی برگزار خواهد شد/ پیگیر انتقاد یکی از مخاطبین میبدما در مورد سر و صدای نورافشانی جشن اعیاد شعبانیه شدیم

حجت الاسلام مشیری از برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) با رویکردی معرفتی در مصلی ایت الله اعرافی خبر داد.

مسئول فرهنگی مصلی ایت الله اعرافی در گفتگو با خبرنگار میبدما، با بیان این خبر، اظهار داشت: همزمان با شب میلاد امام زمان(عج) مراسم جشنی با حضور دکتر شاکری، رئیس دانشگاه معارف اسلامی قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع امام شناسی افزود: برنامه های جشن همزمان با این مراسم در سطح شهرستان نیز خوب هستند اما رویکرد مصلی بر مبنای عمق دادن به این جشن، با رویکردی معرفت گونه خواهد بود.

حجت الاسلام مشیری ادامه داد: از دیگر برنامه های این مراسم جشن، اجرای برنامه طنز، تقلید صدا و استندآپ کمدی، و مولودی خوانی خواهد بود و در انتها نیز به افرادی که اسم های مرتبط با امام عصر(عج)، مانند مهدی، مهدیه، مهدیار، محمد مهدی، امیرمهدی، نرگس، صالح و حجت داشته باشند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با بیان این نکته که غرفه عرضه کتاب های مهدویت با ۵۰ درصد تخفیف در حاشیه مراسم خواهد بود، عنوان کرد: غرفه کودک نیز با وجود مربیان خانم، مانند دیگر مراسم های مصلی، وظیفه ایجاد سرگرمی برای کودکان را بر عهده خواهد داشت.

حجت الاسلام مشیری در انتها با اشاره به اجرای مراسم نورافشانی گفت: در مراسم قبلی، یکی از مخاطبین میبدما نسبت به ایجاد سر و صدا و مزاحمت مراسم نورافشانی انتقادی مطرح کرده بود که در تماسی که با ریاست بیمارستان صورت گرفت، جناب دکتر آقایی در مورد عایق بودن دیوار و پنجره های بیمارستان و عدم ورود صدای مزاحم اطمینان خاطر دادند، ولی باز هم در مراسم نورافشانی شب میلاد امام زمان(عج) جانب احتیاط رعایت شده و از وسائل اتش بازی مانند “آبشار سرد” استفاده می شود که سر و صدایی ندارد.