برای دومین بار؛ برگزاری «شوی عروس» در قلب میبد

این اقدامات خود هشداری است برای کسانی که موظف به جلوگیری از این برنامه هستند؛ چرا که شاید چندی دیگر مانند کلان شهر شاهد پخش فیلم عروس و داماد از لحظه بیرون آمدن از آرایشگاه تا پایان عروسی برای مردان و زنان باشیم.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: فرداشب (۲۵ مرداد ماه) میبد شاهد برگزاری دومین فستیوال غیر فرهنگی در مرکز شهر خود خواهد بود.

در این برنامه به اصطلاح «شوی عروس» که چندی پیش علیرغم درج خبر آن در میبد خبر در کنار گوش اداره …. و در مرکز شهر با شور و هیجان و با حضور ۱۰ مدل عروس و حضور بیش از حد زنان در این برنامه برگزار شده بود، مراکز آرایشی زنان با آرایش چند نفر خانم به عنوان عروس با مدل های غربی، مدل ها را در معرض دید تماشاگران قرار داده تا حضار با انتخاب مدل مورد علاقه خود، آن را برای عروسی خود یا اقوام خود در نظر بگیرند.

علی رغم گفته رئیس …. شهرستان که از اجرای برنامه گذشته جلوگیری به عمل آمده است اما آنچه خبرنگار خانم میبد خبر با حضور خود در این مراسم دیده است کمبود فضا برای نشستن بازدیدکنندگان بوده است. همچنین سه مزون عروس نیز کارت خود را در این اتفاق نامیمون بین حضار پخش می کردند.

لازم به یادآوری است؛ رسومی عجیب و غریب در عروسی های میبد در حال باب شدن است. از جمله عکاسی از عروس و داماد در روز عروسی و چاپ تابلوی بزرگی از آن که در طول برگزاری جشن عروسی به عنوان پشت صحنه عروس و داماد در مراسم استفاده می گردد.

این اقدامات خود هشداری است برای کسانی که موظف به جلوگیری از این برنامه هستند؛ چرا که شاید چندی دیگر مانند کلان شهر شاهد پخش فیلم عروس و داماد از لحظه بیرون آمدن از آرایشگاه تا پایان عروسی برای مردان و زنان باشیم. تا دیر نشده است اقدام کنید.