بازدید مشاور امور بانوان از مرکز جامع توانبخشی سالمندان

مشاور امور بانوان فرمانداری و جمعی از بانوان میبدی از مرکز جامع توانبخشى سالمندان حبیب ابن مظاهر بازدید کردند.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی بهزیستی میبد، در این دیدار که با همراهی بانوان خیرخواه و جمعی از بانوان حوزه علمیه همراه بود، از کلیه فعالیت های مرکز جامع توانبخشی سالمندان حبیب ابن مظاهر بازدید به عمل امد، و فاطمه کمالی صاحب امتیاز مرکز ضمن خوش آمدگویی، توضیحاتی پیرامون فعالیت های این مرکز به حاضرین ارایه دادند .

در ادامه، خانم خواجه پور مشاور اموربانوان شهرستان ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش مرکز گفت: یقینا آنان که در طاعت خالقند، خدمت به خلق را افتخاری می دانند و همیشه آن را همچون نشان لیاقتی بر سینه حفظ می کنند و قبول مسئولیت را در هرجا و مکان، تنها بهانه ای برای رستگاری می دانند.

مرکز جامع توانبخشی سالمندان حبیب ابن مظاهر از سال ۱۳۹۰ همزمان با اعیاد با سعادت غدیر افتتاح گردید، و  همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ فعال میباشد، هم اکنون توسط خانم فاطمه کمالی همراه با ۴ نفر از پرسنل خود به سالمندان خدمت رسانی می کند.
خدمات پزشکی و پایش سلامت، اموزش شیوه زندگی سالم به سالمندان، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و توانبخشی به سالمندان، برگزاری کلاسهای مشاوره فردی وگروهی، برگزاری مراسمهای مذهبی، اعیاد، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردوهای سیاحتی و زیارتی و … از جمله فعالیتهای این مرکز میباشد.