آقای قائم! لطفا خبرنگاران و رسانه های استان را به درجه یک و دو تقسیم نکنید

جناب آقای قائم محمدی! استان یزد اعم از شهر یزد است و علاوه بر رسانه ای که مورد تفقد مدام حضرتعالی است رسانه های دیگری هم در سطح استان فعالیت می کنند. رسانه هایی که بعضا بسیار قوی تر و محتوایی تر از رسانه های مرکز استان عمل کرده اند.

در خبرها آمده بود که در مراسمی با حضور مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد، از خبرنگاران فعال یزدی تقدیر شد.

همچنین در خبر دیگری آمده بود که  آقای مجید قائم محمدی -مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد- برای چندمین بار از یک سایت که با بودجه بیت المال اداره می شود، بازدید به عمل آورده است.

اینکه از خبرنگاران یزدی تجلیل شود ایرادی ندارد اما در اینکه مقامات مسئول در استانداری بین خبرنگاران استان تبعیض قائل شوند به هیچ روی پذیرفته نیست.

برادر بزرگوار و ارجمند، جناب آقای قائم محمدی باید این مطلب را درک کنند که مسئول روابط عمومی “استانداری” هستند نه مدیر روابط عمومی فرمانداری یزد در حالیکه شاهد هستیم در جلسات متنوعی که ایشان با اصحاب رسانه داشته صرفا از خبرنگارانی که در شهر یزد قلم می زنند دعوت به عمل آورده و احیانا تجلیل شده است!

تجلیل از خبرنگاران یزدی را روابط عمومی فرمانداری یا شهرداری یزد را هم می توانست انجام دهد اما وقتی پای استانداری به وسط می آید مقتضای آن این است که نگاه درجه یک و دو کنار گذاشته شود و از همه خبرنگاران فعال در استان اعم از یزدی و میبدی و تفتی و اردکانی و اشکذری و مهریزی  و… تقدیر به عمل آید در حالی که بیشتر رسانه های شهرستانی شاید اصلا آقای قائم محمدی را تاکنون ندیده باشند! اگر چه در روز خبرنگار امسال رسانه های شهرستان میبد، حتی فرماندار میبد را هم زیارت نکردند چه برسد به استاندار و مدیرانش!

جهت اطلاع این مسئول عزیز و ارزشمند باید عرض کنیم که آخرین دیدار خبرنگاران میبدما با آقای قائم محمدی بر می گردد به اسفند سال ۱۳۹۰!

نکته دیگر اینکه ایشان بازدیدهایشان را هم محدود به رسانه های یزدی نموده اند؛ آن هم رسانه هایی که با بودجه بیت المال اداره می شوند و به هیچ وجه خودجوش نیستند و اتفاقا در موارد زیادی اخلاق حرفه ای را زیرپا گذاشته اند و با سوء استفاده از تولیدات خبری رسانه های شهرستانی از آنان برای خود نردبان ساخته اند. رسانه ای که با وجود تذکرات مکرر دست از بدخلاقی برنداشته و اخبار رسانه های شهرستان را بدون درج منبع و به صورت اختصاصی منتشر می نماید.

در پایان به این مشاور محترم استاندار یزد -که دارای احترام بسیاری نزد ما و اصحاب رسانه می باشند- عرض می کنیم که جناب آقای قائم محمدی! استان یزد اعم از شهر یزد است و علاوه بر رسانه ای که مورد تفقد مدام حضرتعالی است رسانه های دیگری هم در سطح استان فعالیت می کنند. رسانه هایی که بعضا بسیار قوی تر و محتوایی تر از رسانه های مرکز استان عمل کرده اند.