پیشنهاد پست به عضو شورای شهر جهت کم کردن وزن اصولگرایان در شورا!

انتشار این خبر از طرف این رسانه‌ها کار صحیحی نبود و خلاف اخلاق و شئونات است، همچنین این خبرسازی ها نشان دهنده این است که متاسفانه برخی به دنبال سیاسی کاری در شورا هستند که این مسئله صحیح نیست.

محسن پیرهادی منتخب شورای شهر تهران در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص پیشنهاد و صحبتهای منسوبین به دولت یازدهم برای قبول ریاست منطقه آزاد کیش اظهار داشت:چند روز قبل از طرف دولتی ها به من پیشنهاد کار در بخش دولتی را دادند و از من خواستند که از شورای شهر تهران استعفا بدهم و به دولت بیایم .

وی افزود: من با این پیشنهاد مخالفت کردم و قصد خدمت در شورای شهر را دارم. ما رای مردم را داریم و باید به رای مردم احترام بگذاریم.

این منتخب مردم تهران با انتقاد از انتشار این خبر از سوی برخی رسانه‌های اصلاح طلب، گفت: انتشار این خبر از طرف این رسانه‌ها کار صحیحی نبود و خلاف اخلاق و شئونات است، همچنین این خبرسازی ها نشان دهنده این است که متاسفانه برخی به دنبال سیاسی کاری در شورا هستند که این مسئله صحیح نیست.

وی در پاسخ به احتال ابقای قالیباف در شهرداری تهران گفت: همه اعضای۳۱نفره منتخب شورای شهر تهران با توجه به شاخص های تعیین شده  به طور جدی تر درباره  انتخاب رئیس شورا ، کمیسیون ها و شهردار تهران تصمیم گیری می کنند و آقای قالیباف هم مانند بقیه با این شاخص ها سنجیده می شود.

وی در خصوص جلسه بعدی شورای شهر گفت جلسعه بعدی ما روز شنبه برگزار می شود.