نام نویسی مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم تا پایان فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد

مهلت ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن جمهوری اسلامی ایران تمدید شد.

به گزارش میبدما؛ خلیل دلاوری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد ضمن بیان این خبر، گفت: نام نویسی مرحله شهرستانی چهل و یکمین مسابقات سراسری قرآن کریم تا پایان فروردین ماه ۹۷ ادامه دارد.

رئیس اوقاف میبد اظهار کرد: همه ساله در برگزاری مسابقات قرآن کریم آسیب‌شناسی صورت می‌گیرد تا سال‌های بعدی این مسابقات با کیفیت بیشتر و بهتر برگزار شود تا همه از آثار و برکات آن برخوردار شوند.

دلاوری تصریح کرد: این مسابقات در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم، همسرایی، دعاخوانی و اذان برگزار می شود.
وی افزود: علاقه مندان می‌توانند با داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰ سال در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کنند.
رئیس اداره اوقاف میبد ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات تا ۲۶ اردیبهشت ماه و سپس مرحله استانی و کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و مشاهده دستورالعمل چهل‌ و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به سایت سازمان اوقاف و سایت مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir یا به واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد مراجعه نمایند.
خلیل دلاوری تاکید کرد: ثبت نام داوطلبان این دوره مسابقات قران صرفا از طریق سایت WWW.QuranIran.irانجام خواهد شد و از همه علاقه مندان و موسسات قرآنی درخواست داریم تا در زمان باقی مانده اقدام به ثبت نام در سایت مسابقات نمایند.