تصاویر/ سه فروشنده میبدی به خاطر عرضه تولیدات داخلی و مشتری مداری، تقدیر شدند

فرماندار و برخی از مسئولین میبد، از سه فروشگاه نمونه شهرستان در محل کسب ایشان تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش میبدما؛ حسین فلاح فرماندار میبد که با همراهی مهندس خلیلی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت؛ خام زاده از اتاق اصناف، هدایی از شورای شهر میبد و کریم بیکی از بازرسی فرمانداری در این بازدید حضور داشت، در گفتگو با خبرنگار ما، با تبریک سال نو، گفت: ما باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حمایت از کالای ایرانی، از همین اول سال برای پیشبرد این هدف کار را شروع کنیم.

وی افزود: از سه فروشگاهی که بازدید کردیم، کفش شادی با ۱۰۰ درصد، فروشگاه لباس ابراهیم پور با بالای ۶۰ درصد و فروشگاه فرش سید جلیل دهقانی با ۱۰۰  فروش تولیدات داخلی فعالیت داشتند.

فلاح ادامه داد: از شروع سال هدف ما این است که با تمام توان به سمت استفاده و تبلیغ کالای داخلی برویم، و این سه فروشگاه نیز جزء خوش نامترین فروشندگان ما هستند که با مشتری نیز برخورد مناسبی دارند، و حتی به مشتریان خود نیز کمک های خوبی کرده بودند.

وی در پاسخ به خبرنگار ما در مورد برنامه های ارگان های دولتی میبد در محور حمایت از کالای داخلی، گفت: ما در سال قبل نیز این سعی را می کردیم که از جنس خارجی استفاده نکنیم و حتی چایی مصرفی کارمندان ما از دم نوش و چایی ایرانی تهیه می شده است، و باید تلاش کنیم هر اداره ای در حد و توان خود، در استفاده از تولیدات داخلی به چرخه اقتصادی کشور کمک کند.

لازم به ذکر است که فروشندگان تقدیر شده در صحبت های خود عمل به فرامین رهبری و حمایت از کالای ایرانی را افتخاری برای خود دانسته، و کمک به چرخه اقتصاد کشور را از اهداف خود عنوان کردند.