نکته طنز اما تلخ مخاطب میبدما درباره سبد کالا

بعد از او پرسیدم با این حساب تکلیف این “سبد خانوار” چه می شود؟ چرا که من می خواهم حساب خود و فرزندم را از شوهرم جدا کنم و مطمئنا هزینه سبد خانوار به حساب شوهرم می رود! مسئول مربوطه خندید و گفت: خانم! خدا پدرت را بیامرزد!

یکی از مخاطبان شبکه میبدما طی کامنتی مطلب جالبی درباره سبد کالا ارائه کرده که با هم می خوانیم:

من در آستانه طلاق از شوهرم هستم و مدتهاست به دنبال این هستم تا حساب یارانه ام را از شوهرم جدا کنم. به همین خاطر با امور یارانه اداره متولی این قضیه تماس گرفتم. آقایی که پشت خط بود گفت چون هنوز طلاق نگرفته اید باید فرم استشهاد پر کنید که جدا از شوهرتان زندگی می کنید و آن را به امضای  یکی از اعضای شورای شهر برسانید تا در روز دوازدهم ماه آینده حساب شما جدا شود.

از راهنمایی خوب او تشکر کردم و بعد از او پرسیدم با این حساب تکلیف این “سبد خانوار” چه می شود؟ چرا که من می خواهم حساب خود و فرزندم را از شوهرم جدا کنم و مطمئنا هزینه سبد خانوار به حساب شوهرم می رود! مسئول مربوطه خندید و گفت: خانم! خدا پدرت را بیامرزد! این دولتی ها خودشان هم نمی دانند چه کار دارند می کنند و ما هم نفهمیدیم چطور شد آن وقت شما داری چوب خط سبد کالای خودت را می اندازی؟!

با این صحبت مسئول مربوطه یاد صفوف طولانی سبد کالا افتادم و لبخندی زدم و گوشی را قطع کردم و به تدبیر عجیب این دولت لحظاتی فکر کردم و بعد دست به قلم شدم!