نشست فارغ التحصیلان حوزه خواهران میبد

نشست صمیمانه ای با هدف تبیین و تبلیغ پذیرش طلاب سطح ۳، در موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد و با حضور طلاب فارغ التحصیل ورودی سال ۱۳۷۴ به بعد این مدرسه برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از پایگاه خبری حوزه های علمیه خواهران، در این نشست که با حضور بیش از ۲۰ نفر از فارغ التحصیلان مؤسسه آموزشی عالی حوزوی خواهران میبد برگزار شد، «خانم قاسمی» مدیر این مؤسسه آموزشی به بیان اهمیت علم آموزی و فضیلت های آن پرداخت و تاکید کرد: طلاب پیشکسوت باید در این راستا، بازوهای فرهنگی حوزه باشند و افراد جامعه را در جهت مراجعه و همکاری با حوزه های علمیه تشویق کنند .

وی افزود: طلاب باید در این زمینه ارتقای علمی را در نظر گرفته و برای رشد و پیشرفت علمی خود تلاش بیشتری داشته باشند و زمینه های فراهم شده از طرف حوزه را غنیمت شمرده و از آن استفاده بهینه داشته باشند. بنابراین باید هر طلبه وظیفه خود بداند که سنگر علمی را خالی نگذاشته و برای دین و حفظ آرمان های اسلامی تلاش کند .

خانم قاسمی در پایان اضافه کرد: مردم توقع دارند طلاب با علم روز جامعه همراه بوده و اطلاعات موثری داشته باشند و نباید به بهانه کمبود وقت از ارتقای علمی خود غافل شد .