برنامه‌های کمیته ایثارگران در شهرستان میبد اعلام شد

نشست کمیته ایثارگران دهه فجر در شهرستان میبد تشکیل و در خصوص برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم‌گیری شد.

به گزارش میبدما به نقل از «ایثار یزد» نشست کمیته ایثارگران دهه فجر در شهرستان میبد با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و در خصوص برنامه‌های بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصمیم‌گیری شد.
رئیس بنیاد میبد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: حرکت جوانان انقلابی در مبارزه با طاغوت, حرکتی هوشمندانه بود که با تبعیت از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.
محمدرضا صادقی خاطرنشان کرد: تجلیل و بزرگداشت ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران و انتقال این حماسه‌های به نسل جوان بهترین را ه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با برنامه‌ریزی انجام‌شده مقرر است راویان ایثار با حضور در مدارس به این مهم اقدام کنند.
وی برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها و گل‌باران قبور مطهر شهدا هم‌زمان با سراسر کشور, تجلیل از ایثارگران شاغل در ادارات و دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا را ازجمله برنامه‌های کمیته ایثارگران در شهرستان میبد اعلام کرد.