حجت الاسلام حسنی: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را به تعجب وا خواهند داشت / قدرت دفاعی و موشکی ما با هیچ کشور قابل مذاکره نیست

امام جمعه موقت میبد در آستانه سفر وزیر خارجه فرانسه به کشورمان با اشاره به لفاظی های آنها مبنی بر اینکه در این سفر ، درباره مسائل موشکی ایران مذاکره می کنیم گفت : دستگاه دیپلماسی و بعضی از مسئولین پاسخ آنها را دادند ، اما انتظار داشتیم پاسخ محکمتری می دادند و یا حداقل سفرشان را به تعلیق می انداختند.

به گزارش میبدما به نقل از میبد آدینه، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام (ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : باید واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب بعد از ۳۹ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و عوامل پیشبرد و ادامه انقلاب از نگاه امام و رهبری برای همه مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تبین شود.
حجت الاسلام حسنی گفت : به فضل خدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولین خواهند دید مردم با وجود گلایه هایی که از بعضی از مسئولین دارند ، گاهی در ادارات اذیت میشوند و حقشان ضایع میشود ، اما چون پای دفاع از انقلاب و نظام و خون شهدا در میان است ، چگونه دنیا را به تعجب وا خواهد داشت و نشان خواهند داد مانند ۳۹ سال قبل پای این انقلاب و نظام با همه سختی ها تا آخر ایستاده اند .
* اولویت اول مردم مسائل معیشتی و اقتصادی و فرهنگی است
خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به حضور مردم در صحنه های مختلف در طول ۳۹ سال انقلاب تصریح کرد : مسئولین باید به این ملتی که هر جا انقلاب و نظام به آنها نیاز داشت جانانه حضور یافتند همتشان را برای حل مشکلات مردم بیشتر کنند.
امام جمعه موقت میبد ، مسائل معیشتی و اقتصادی و فرهنگی را مهمترین اولویت مردم در کشور خواند و با تاکید بر اینکه آن ور آبی ها جز دشمنی برای ما کاری نمی کنند گفت : مسئولین باید به تبعت از رهبری در مساله اقتصاد مقاومتی بیشتر فعالیت کنند و نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد.
وی افزود : ضروت امروز جامعه ما ، ایرانی امیدوار ، آرامش و اولویت دادن همگان به منافع و مصالح ملی است.
حجت الاسلام حسنی بر برنامه ریزی مسئولین و نجات نسل نوجوان و جوان از قتلگاه فضای مجازی تاکید کرد و افزود : ما مخالف استفاده از فضاهای مجازی نیستیم ، اما فضاهای مجازی باید کنترل شده باشد نه اینکه اختیارش به دست دشمن باشد.
خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به آشوب های اخیر و موج سواری دشمنان گفت : عده ای مردم که در حق شان کوتاهی شده بود ، مشکل معیشتی داشتند و مال باخته بودند ، تجمعی کردند که مسئولین به دادشان برشند ، اما با کمال تعجب از طریق همین فضاهای مجازی ، بدخواهان وارد میدان شدند و صدمه زدند ، اگرچه مردم آنها را به عقب راندند.
* قدرت دفاعی و موشکی ما با هیچ کشور قابل مذاکره نیست
امام جمعه موقت میبد در آستانه سفر وزیر خارجه فرانسه به کشورمان با اشاره به لفاظی های آنها مبنی بر اینکه در این سفر ، درباره مسائل موشکی ایران مذاکره می کنیم گفت : دستگاه دیپلماسی و بعضی از مسئولین پاسخ آنها را دادند ، اما انتظار داشتیم پاسخ محکمتری می دادند و یا حداقل سفرشان را به تعلیق می انداختند.
حجت الاسلام حسنی با اشاره به مساله برجام و وعده های عملی نشده غربی ها و اروپایی ها تصریح کرد : در مساله برجام جز وعده های نسیه چه گلی بر سر ملت ایران زده اید که بعد از ۲ سال هر روز یک بازی جدید را شروع می کنید .
وی گفت : هنوز قصه برجام که هیچ فایده ای را نصیب ملت ایران نکرده صبحت از مذاکره جدید میکنید .
خطیب جمعه موقت میبد افزود : همانطور که رهبر معظم انقلاب با قاطعیت فرمودند ، توان موشکی و قدرت دفاعی ما با هیچ کشوری قابل مذاکره نیست و روز به روز نیروهای عزیز نظامی باید بر توان خود بیافزایند.
امام جمعه موقت میبد گفت : امریکا و هر کشور دیگر ، محدود کردن قدرت دفاعی و موشکی ایران اسلامی را به گور خواهند برد .
* دولتمردان ترکیه مواظب نقشه شوم امریکا باشند
حجت الاسلام حسنی با اشاره به حمله ترکیه به شمال سوریه به دولتمردان ترکیه هشدار داد ، برای تمامیت ارضی و حاکمیت دولت قانونی سوریه احترام بگذارند و مواظب نقشه های شوم امریکا در منطقه به ویژه مساله تجزیه سوریه باشند و در دام امریکا نیافتند.
امام جمعه موقت میبد ، روز سیزدهم ماه جمادی الاول که طبق نقل ۷۵ روز ، سالروز شهادت کوثر قرآن حضرت زهرای اطهر سلام الله علیها و آغاز فاطمیه اول است را تسلیت گفت و بر نگه داشتن حرمت این ایام و حضور گسترده در محافل و مجالس و عزداری از سوی مردم ولایتمدار میبد تاکید کرد .
* مردم آمل شر کمونیست ها و منافقین را در سال ۶۰ کم کردند
حجت الاسلام حسنی ، ششم بهمن یادآور حماسه آفرینی مردم شجاع و ولایی آمل در سال ۶۰ هجری قمری را خاطرنشان کرد و افزود : در چنین روزی وقتی از طرف جنگل های اطراف آمل کمونیست ها و منافقین و ضد انقلاب به شهر آمل حمله کردند و خواستند نقشه بسیار خطرناک خود یعنی تصرف آمل و سپس ورود به تهران را عملی کنند ، کوچک و بزرگ زن و مرد و پیر و جوان مردم غیور آمل به صحنه آمدند و آنقدر در خیابانها و کوچه های آمل برای دفاع از نظام و انقلاب سنگربندی کردند که آمل به شهر هزار سنگر معروف است و مردم بعد از ۱۰ ساعت مقاومت و دادن تعدادی شهید توانستند شر کمونیست ها و منافقین را کم کنند.
وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به جوانان مستندساز در مساله ساخت مستندها گفت : جوانان مستندساز باید جهت گیری انقلابی ، هوشمندی در مقابل جنگ نرم دشمن ، نقد منصفانه و استفاده از زبان هنر ، توکل به خدا و اعتماد به خدا را سرلوحه کارشان قرار دهند.