تصویب ۴۰ طرح در جلسه کارگروه اشتغال میبد

در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان میبد که با حضور فرماندار این شهرستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد؛ طرح‌های اشتغال در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی و عشایری موردبررسی و تصویب قرار گرفت.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سید احمد علائی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در این جلسه با اشاره به سیاست‌های دولت در بخش اشتغال گفت: دستگاه‌های اجرای که متولی طرح‌های اشتغال هستند اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان را انجام دادند طرح‌ها در این جلسه موردبررسی قرار گرفت.

علائی افزود: از میان پرونده‌ها ۴۰ طرح با اشتغال ۲۱۴ نفر در بحث اشتغال فراگیر به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در جلسه کمیته اشتغال مصوب شد.

وی گفت: در این زمینه جهاد کشاورزی ۵ طرح با اشتغال‌زایی ۱۶ نفر به مبلغ یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون، صنعت معدن ۷ طرح با اشتغال ۱۰۹ نفر به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ۰، اداره ارشاد ۲ طرح با اشتغال‌زایی ۱۳ نفر به مبلغ ۵۵۰ میلیون، میراث فرهنگی ۱۸ طرح با اشتغال ۶۰ نفر به مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون و ورزش و جوانان ۸ طرح با اشتغال‌زایی ۱۶ نفر و به مبلغ ۷۶۰ میلیون تومان داشتند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی میبد سهم شهرستان میبد از تسهیلات اشتغال پایدار روستای و عشایری را هم ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در بخش روستایی ۵ طرح جهاد کشاورزی با اشتغال ۲۸ نفر به مبلغ ۶۷۰ میلیون تومان، میراث فرهنگی ۹ طرح به مبلغ ۸۷۰ میلیون و اشتغال‌زایی ۴۳ نفر موردبررسی و تصویب قرار گرفت و طرح‌ها به کارگروه اشتغال استان ارسال شد.