گزارش تصویری: اصلی‌ترین خیابان میبد تنگ‌تر و شلوغ‌تر می‌شود

حالا با این ابتکار شهرداری میبد، مطمئنا شاهد روزهای شلوغتر و پرترافیکتری در خیابان باریکتر شده امام خمینی(ره) خواهیم بود کافی است تصور کنید که در یکی از لاینهای تنگ این خیابان پشت سر یک کامیون یا یک وانت با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت قرار گرفته اید!

چند روزی است که شهرداری میبد اقدام به کندن قسمت میانی اصلی ترین خیابان شهرستان میبد -یعنی خیابان امام خمینی(ره)- نموده تا به جای گل میخ های فلزی، بتونهای سیمانی در این مکان بکارد.

مشخص نیست این اقدام چه اولویتی داشته است اما آنچه واضح است این است که خیابان امام خمینی(ره) چندین سال است که از عرض کم -به نسبت ورودی وسایل نقلیه در آن- بسیار رنج می برد و همین عرض کم باعث شده تا بیشتر اوقات شاهد شلوغی و ترافیک به ویژه در حد فاصل نارین قلعه تا امیرآباد باشیم. این شلوغی در ساعات اولیه  هر شب به نقطه اوج خود می رسد و فرهنگ ترافیکی ضعیف برخی افراد هم بر شدت این شلوغی سرسام آور می افزاید.

حالا با این ابتکار شهرداری میبد، مطمئنا شاهد روزهای شلوغتر و پرترافیکتری در خیابان باریکتر شده امام خمینی(ره) خواهیم بود کافی است تصور کنید که در یکی از لاینهای تنگ این خیابان پشت سر یک کامیون یا یک وانت با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت قرار گرفته اید!

البته این نکته هم لازم به ذکر است که این اقدام شهرداری تا حدی  می تواند جلوی برخی از تصادفات ناشی از سبقتهای غیرمجاز را بگیرد.

IMG_0562

IMG_0561

IMG_0560

IMG_0559

IMG_0558

IMG_0563