دخیل عباس مجددا راهی CCU شد

مصطفی راستی امشب در گفت و گو با خبرنگار یزد رسا از بافق بیان داشت: نماینده مردم شریف شهرستان های بهاباد، بافق، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی پس از سفر به شهرستان های مهریز، بافق و بهاباد در آخرین جمعه دیماه سال جاری، بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) […]

مصطفی راستی امشب در گفت و گو با خبرنگار یزد رسا از بافق بیان داشت: نماینده مردم شریف شهرستان های بهاباد، بافق، خاتم، ابرکوه و مهریز در مجلس شورای اسلامی پس از سفر به شهرستان های مهریز، بافق و بهاباد در آخرین جمعه دیماه سال جاری، بر اثر عارضه قلبی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) مهریز بستری شد.
مسئول دفتر زارع زاده در مهریز، افزود: سه روز پس از آن، حجت الاسلام زارع زاده برای ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی تهران منتقل شد و بعد از بهبودی نسبی با اینکه متخصصان استراحت پزشکی برایشان تجویز کرده بودند، روز گذشته جهت پیگیری امور در صحن مجلس حضور یافت.
وی ادامه داد: این نماینده که پس از گذشت ۱۰روز به مجلس رفته بود، متاسفانه مجددا در همان جا دچار عارضه قلبی شد و به بیمارستان کسری تهران انتقال یافت.
راستی در پایان اظهار داشت: ایشان که در بخش CCU بستری است، امروز “آنژیو” شد و به احتمال زیاد تا دو روز آینده به بخش منتقل می شود.