اعضای هیئت ووشو استان یزد معرفی شدند

اعضای هیئت ووشو استان یزد در مراسمی با حضور رئیس هیئت‌، مسئولان سبک‌ها و مربیان ووشو استان معرفی شدند.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، طی مراسمی با حضور رئیس هیئت ووشو، مسئولان سبک‌ها و مربیان ووشو، نفرات جدید هیئت ووشو استان یزد مشخص شدند.

رئیس هیئت ووشو استان یزد در این جلسه اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستم اعتماد لازم برای هدایت ووشو استان جلب کنم و از فعالان این رشته ورزشی به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ آنها قدردانی می‌کنم.

حبیب فتوحی عنوان کرد: برای موفقیت در مسیرهای پیش رو همدلی و وحدت رویه بیشتری را از تمامی اعضا، مسئولان سبک ها و مربیان خواستارم.

وی افزود: تمامی اعضای انتخابی با تحقیق و دقت زیاد انتخاب شده اند که امیدوارم بتوانیم ووشو استان را بیش از پیش به موفقیت برسانیم.

در این جلسه حبیب فتوحی اردکانی به عنوان رئیس هیئت ووشو، عباس نام‌بخش به عنوان مشاور رئیس هیئت ووشو، زینب معشوری به عنوان نایب رئیس هیئت بانوان، سعید رضی به عنوان دبیر هیئت، علیرضا مولایی به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی،‌ سیدجمال الدین عمادی به عنوان مسئول کمیته مربیان، محمدحسن دهقانی به عنوان مسئول کمیته داوران، سید مصطفی میرزابابایی به عنوان مسئول کمیته مسابقات، مهدی ضرغامی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی معرفی شدند.

همچنین وحید مزیدی شرف آبادی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و پژوهشی، محمدرضا وحیدی‌فرد به عنوان خزانه‌دار هیئت ووشو، بی بی سکینه کل العماد به عنوان مسئول کمیته بانوان و فاطمه انتظاری به عنوان عضو کمیته بانوان معرفی شدند.

به گزارش مهر، قرار است مسئولان کمیته های فنی و آموزش هیئت ووشو استان یزد نیز به زودی معرفی شوند.