کمک بزرگ میبد به استان از نگاه استاندار

استاندار یزد طی بازدیدی که از دو شرکت کاشی در شهرستان میبد داشت، اظهار امیدواری کرد تا بیش از پیش در تولید ضروری منطقه و کشور بتوانیم گام برداریم و در عرصه بین المللی موفقیت روز افزون داشته باشیم. به گزارش  روابط عمومی فرمانداری میبد، میرمحمدی گفت: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات است و […]

استاندار یزد طی بازدیدی که از دو شرکت کاشی در شهرستان میبد داشت، اظهار امیدواری کرد تا بیش از پیش در تولید ضروری منطقه و کشور بتوانیم گام برداریم و در عرصه بین المللی موفقیت روز افزون داشته باشیم.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری میبد، میرمحمدی گفت: وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات است و از هیچ اقدامی فروگزار و حتی لحظه ای هم از این وظیفه غفلت نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هنر ما در این است که بتوانیم در حل مشکلات مردم تلاش بکنیم و این امر وظیفه و علاقه ماست و هدف ما پیشبرد امور استان است و صنعتگران میبدی نیز از این امر مثتثنی نیستند.

استاندار یزد افزود: ضرورت امر و پیگیری مشکلات صنایع بر کسی پوشیده نیست و همکاران ما در استانداری با این هدف کارها را دنبال خواهند نمود و برای پیشرفت و آبادانی استان، تولید، اشتغال، علم، فرهنگ و هنر و برای مجموع کارها تلاش و کوشش خواهیم کرد.

وب از بکارگیری تکنولوژی نوین در صنایع شهرستان میبد ابراز رضایت نمود و بیان داشت: بکارگیری تکنولوژی های نوین در شهرستان میبد کمک بزرگی به استان بوده و این امر متانسب با شرایط استان از جمله کم آبی، هزینه و آلودگی محیط زیست در پیش گرفته شده است.

وی با اهمیت به دانش روز و علم در جهت تولید گفت: دنیا امروز بر اساس دانش و علم به پیش می رود و ما باید به دنبال کارهای علمی باشیم و در فعالیت های تولیدی این امر را لحاظ نمائیم.

فرماندار میبد نیز در این نشست با اشاره به صنعت کاشی و سرامیک در شهرستان میبد گفت: میبد به عنوان قطب صنعت استان بویژه در کاشی و سرامیک ایران در حال حاضر نزدیک به ۴۰% این محصول را در کشور تولید می نماید.

رجائی از توان بالا و ظرفیت های سرمایه گذاری در شهرستان گفت و افزود: میبد می تواند با تدبیر لازم در زمینه تأمین مواد اولیه در صنعت دارو کشور را از برخی داروهای وارداتی بی نیاز نماید.

وی گفت: حوزه سرمایه گذاری با کمک دولتمردان در زمینه های مختلف در شهرستان میبد گسترده و فراگیر هست که متأسفانه به خاطر برخی مشکلاتی که در دوسال اخیر برای کشور به وجود آمد توجه چندانی به آن نشد که امیدواریم با گشایش ۲/۴ میلیارد بخشی از آن به سمت صنعت میبد سرازیر شود تا بتوانیم پروژههای نیمه تمام شهرستان بویژه صنایعی که نیاز به سرمایه در گردش دارند را حمایت نمائیم.