ثبت‌نام بیمه تکمیل درمان شفاء میبد

فرصتی استثنایی برای زوج‌های جوان ثبت نام بیمه تکمیل درمان ویژه اعضای شبکه فعالین ازدواج آغاز شد به گزارش روابط عمومی شبکه فعالین ازدواج شهرستان میبد مرحله دوم ثبت نام بیمه تکمیل درمان ویژه اعضای این شبکه از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شد. سید محمد سعید فخری مسئول شبکه فعالین ازدواج (شفا) شعبه میبد در این […]

فرصتی استثنایی برای زوج‌های جوان
ثبت نام بیمه تکمیل درمان ویژه اعضای شبکه فعالین ازدواج آغاز شد
به گزارش روابط عمومی شبکه فعالین ازدواج شهرستان میبد مرحله دوم ثبت نام بیمه تکمیل درمان ویژه اعضای این شبکه از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شد.
سید محمد سعید فخری مسئول شبکه فعالین ازدواج (شفا) شعبه میبد در این خصوص اظهار داشت بیمه تکمیلی یکی از مجموعه خدماتی است که این شبکه به اعضای خود ارائه می‌دهد و از آنجایی که تنها شرکت‌ها، ارگان‌ها و کارخانجاتی با تعداد شاغلین بالا در رابطه با این نوع بیمه اقدام به تحت پوشش قرار دادن کارکنان خود می‌کنند بخش قابل توجهی از زوجین که جزء مشاغل آزاد و یا کارگاهی می‌باشند تحت پوشش بیمه تکمیل درمان نیستند و از این رو استفاده از بیمه تکمیلی ارائه شده توسط شفا با شرایط و سقف بیمه‌ای مناسب، فرصت خوبی برای زوج‌های جوان می‌باشد.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به شبکه فعالین ازدواج شهرستان میبد واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی(ره) ده آباد مراجعه و یا با شماره ۱۱- ۷۷۴۲۹۱۰ تماس حاصل نمایند.
لازم به ذکر است آخرین زمان ثبت نام پایان ایام الله دهه فجر می‌باشد.