دوره دوم قرعه‌کشی گروه پدیده کارگستر کویر

همزمان با دهه فجر و در سالروز ایام الله ۲۲ بهمن دومین دوره قرعه کشی تسهیلات ۱۰۰۰۰۰۰۰ریالی ویژه اعضای گروه پدیده کارگستر کویر برگزارمیشود سید سعید فخری مدیر عامل گروه پدیده کارگستر کویر ضمن اشاره به خبر فوق افزود این تسهیلات به زوجهای جوان هرکدام مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال به صورت قرض الحسنه و با کارمزد۵ […]

همزمان با دهه فجر و در سالروز ایام الله ۲۲ بهمن
دومین دوره قرعه کشی تسهیلات ۱۰۰۰۰۰۰۰ریالی ویژه اعضای گروه پدیده کارگستر کویر برگزارمیشود
سید سعید فخری مدیر عامل گروه پدیده کارگستر کویر ضمن اشاره به خبر فوق افزود این تسهیلات به زوجهای جوان هرکدام مبلغ ۵۰۰۰۰۰۰ ریال به صورت قرض الحسنه و با کارمزد۵ درصد تعلق میگیرد.
علاوه بر قرعه کشی تسهیلات به تمام اعضای خود کارتهای مخصوصی ارایه مینماید که با آن از خدمات مراکز تجاری درمانی و رفاهی طرف قرارداد با گروه به صورت تخفیف ویژه و اقساط بلندمدت استفاده نمایند.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و عضویت گروه پدیده کارگستر کویر مبلغ ۳۰۰۰۰ تومان و یک فطعه عکس همه روزه صبح و عصر به دفتر مرکزی گروه مراجعه نمایند.
اقای فخری افزود برندگان اولین دوره قرعه کشی تسهیلات گروه(که همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) انجام شد) به شرح ذیل می باشد:اقای رضا امامی و خانم شیخ نژاد و اقای حامد صادقی نژاد و خانم اقبال
همچنین گروه پدیده کارگستر کویر ازکلیه خیرین و اصناف محترم جهت ارایه تسهیلات قرض الحسنه و تسهیلات خرید به زوجهای جوان و اقشار مختلف جامعه دعوت به مساعدت و همکاری مینماید.
آدرس دفترمرکزی گروه :میبد سه راه سعیدی جنب تعاونی ۴
تلفن۷۷۲۰۲۰۲