صنعت دفاعی و موشکی ایران قابل معامله نیست/ اربعین، زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود

امام جمعه میبد گفت: صنعت دفاعی و موشکی ایران در منطقه به هیچ وجه قابل معامله نیست و دشمنان بیهوده وقت خود را برای این موضوع تلف نکنند.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه میبد با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به یک قدرت بزرگ در منطقه تبدیل شده و دشمنان می دانند که ایران از قدرت نظامی بسیار خوبی برخوردارند، اظهار داشت: دشمنان بدانند که صنعت دفاعی و موشکی ایران قابل معامله نیست و در این راه در برابر هیچ قدرتی کوتاه نخواهیم آمد.

وی بیان داشت: ملت ایران قادرند با توکل بر خداوند متعال و بهره‌مندی از نعمت ولایت همچنین بهره مندی از توان نظامی و دفاعی در برابر دشمنان بایستند و اقتدار و همبستگی خود را حفظ کنند.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه عنوان کرد: عربستان سعودی می خواهد با سخنان بی‌اساس و پوچ، جبهه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان را تضعیف کند اما بداند که هرگز نمی تواند خواب‌های شوم خود را در این زمینه ها تعبیر کند.

رئیس حوزه های علمیه کشور همچنین با بیان اینکه صهیونیست‌ها دشمنان درجه یک اسلام و مسلمین هستند، افزود: صهیونیست‌ها بدانند که اسرائیل از این معرکه جان سالم به در نخواهد برد.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور حماسی و میلیونی عاشقان اهل بیت (ع) در پیاده روی اربعین بیان کرد: این حرکت بزرگ، زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.

وی بر لزوم بزرگداشت شایسته ایام عزاداری دهه آخر صفر و سالروز وفات پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد (ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) تاکید کرد.

اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب استاندار جدید یزد تصریح کرد: از استاندار جدید می‌خواهیم با روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات استان تلاش کند و در مسیر خدمتگزاری شایسته به مردم استان یزد از هیچ تلاشی دریغ نکند.