اربعین ستون ولایت

حجت الاسلام مصطفی زارعی

به تعبیر علامه شهید مطهری، سید جمال الدین اسدآبادی گفته اند تاریخ هر ۱۰۰ سال یکبار تکرار می شود (اما این واژه ها برای ملت ولایت محور ایران مستثنی است) حال ببینیم رسالت من و شما در ورق خوردن این تاریخ چیست؟
آنقدر باید ما تاریخ را مطالعه کنیم و ورق بزنیم و به عمق آن پی ببریم که به تعبیر اول مظلوم عالم علی (علیه السلام) داریم با آنها زندگی می کنیم ،
اما با چه هدفی؟
با هدف تجربه و دور نخوردن از قافله عشق(اهل بیت) تاریخ به ما یاد می دهد و متوجه می سازد که مردم کوفه ۱۸۰۰۰ نفر در قالب ۱۲۰۰۰ نامه دعوت نامه ای برای امام خویش فرستادند (سیدالشهداء) و حضرت برای ثبات وفای عهد مردم کوفه و تمام کردن حجت خویش بر مردم کوفه سفیر خویش را مسلم بن عقیل فرستاد، اما طولی نکشید که این مردم عهد شکن بعد از ساعتها سر مسلم بن عقیل را بر روی دارالعماره مشاهده کردند اما رفقا علت چیست؟ یزید یک جنگ روانی(فضای مجازی امروز) بر علیه سفیر حسین و خود امام حسین (ع)راه انداختند. آثار این بار روانی و این جنگ نرم و این شبیه خون فرهنگی به عوامی که اهل شکم بودند یک گونی جو اطاع کرد و به خواص که همه دغدغه حضرت آقا این است این العمار: عمارها خواص بی بصیرت نشوند اما یزید این خواص بی خاصیت را با ۳۰ هزار دینار یعنی بیش از ۱۲ میلیارد پول خرید .
پیام : مهدی فاطمه روحی فداه در غیبت به سر می برند و مسلم زمان خویش را (ولی فقیه) برای ما فرستاد، نکند سر مسلم را بر روی دار العماره مشاهده کنیم و او را تنها بگذاریم رفقا، حق در خانه امام خمینی (ره) است چناچه حق در خانه امام علی (علیه السلام) بود البته مردم فهیم ما در طول قریب به ۴۰ سال انقلاب فهماندند به یزیدیان زمان و شمرهای پلید که همچنان پای ولی خویش ایستاده اند و همچون عباس که نافذ و بصیر بودند ،بصیرت گونه پای ولی خویش ایستاده اند.
در پایان مژده ای بدهم که پیغمبر نازنین ما به اصحاب خویش فرمودند دلم برای مومنین آخرالزمان تنگ شده است اصحاب پرسیدند آقا ما در رکاب شما هستیم جمال شما را مشاهده کردیم و ما شما را پسندیدیم، چگونه ممکن است دلتنگی مومنین بر شما سرایت کند حضرت فرمودند: آنها ندیده، من راپسندیده اند و مومنین آخرالزمان شما هستید و این اثبات شده است که اربعین امام حسین(ع) بیش از ۲۰میلیون جمعیت قدم در قافله عشق گذاشتند و بیش از ۷میلیون آنها با پای برهنه هستند، اربعین ستون ولایت است.