گزارش تصویری از راه‎‌اندازی دومین آموزشگاه قرآنی ثقلین در شهرستان میبد

دومین آموزشگاه قرآنی ثقلین در شهرستان میبد با حضور برخی از مسئولین موسسه ثقلین یزد راه اندازی شد.

به گزارش میبدما؛ مسئول آموزشگاه قرآنی ثقلین در میبد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این آموزشگاه با همکاری بسیار خوب خانم منصوره سادات محمودی مدیر مدرسه دخترانه مهر ایران زمین و مدیریت آموزش پرورش راه اندازی شده است.

محسن نقیبی افزود: در این مرکز با حفظ همه کیفیت اجرایی که در آموزشگاه اصلی به اجرا در می آمد، و در محورهای فرهنگی، آموزشی و اردویی با اضافه شدن مجریگری قرآنی، گروه سرود و تواشیح  و مربیگری قرانی فعالیت خود را ادامه می دهیم.

وی عنوان کرد: در کنار فعالیت های یاد شده، طرح “هدایت ثقلین” نیز که مختص والدین و همچنین معلمان این مدرسه می باشد در هفته آینده شروع می شود.

نقیبی ادامه داد: به خاطر درخواست زیادی که از  این مدرسه برای حضور در طرح های آموزشی ثقلین داشتیم، پیشنهاد راه اندازی آموزشگاه شماره دو را در همین مدرسه دادم، که مورد استقبال مدیر مدرسه مهر ایران زمین و همچنین مدیریت آموزش پرورش قرار گرفت.

وی با بیان این موضوع که مربیان آموزشگاه شماره یک در این مجموعه نیز فعالیت خواهند کرد افزود: قرار است در یکی از روزهای دوشنبه یا پنجشنبه، آموزش ها تا پایان اسفند ماه در این دوره ادامه یابد.

محسن نقیبی با تشکر از مسئولین موسسه ثقلین استان یزد و همچنین کسانی که در این مسیر پشتیبانی کرده اند، افزود: استقبال خوب والدین دانش آموزان که نشان از دلگرمی انها نسبت به این مجموعه دارد ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات قرآنی به آنها تشویق می کند.