یادواره شهدای روستای علویه ندوشن برگزار شد/ گزارش تصویری

یادواره شش شهید روستای علویه در شب ۱۳محرم الحرام در حسینیه این روستا برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از ندای ندوشن؛ حجت‌الاسلام محمد عسکری در یادواره شش شهید روستای علویه بخش ندوشن که با حضور ایثارگران، پیشکسوتان ایثار و شهادت، خانواده ی شهدا و مسئولین در حسینیه علویه برگزار شد، گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با چشم بستن از همه هستی خود نشان دادند که در مسیری گام برمی دارند، که امام حسین(ع) آن را در روز عاشورا ترسیم کرد.

عسکری ابراز کرد: ما هرچه داریم از شهدا است، وقتی کسی قدم در عرصه جبهه ها می گذارد با شهادت خودش جامعه را اصلاح می کند و این هنر مردان خداست و شهادت شمعی است که ظلمات را روشن می کند و به قول شهید مطهری، همانند شمع می سوزند و محفل را برای دیگران روشن می کنند.

وی با اشاره به آیات قرآنی در خصوص شهدا گفت: بر اساس آیات الهی شهدا زنده هستند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند، آنها زنده هستند و ما درک نمی کنیم.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: شهدا برای کشور عزت آفرینند، مانند شهید حججی که در دنیا غوغا برپا کرد، برای تشیع پیکر ایشان از همه گروه ها آمدند و در تهران، مشهد و اصفهان مردم نشان دادند که اعتقادشان به ولایت و شهادت بسیار زیاد است.

عسکری تصریح کرد: شهید حججی انقلاب فرهنگی انجام داد چون همه چیزش را برای اسلام فدا کرد، و ما این امنیت را مدیون شهدا هستیم که هدیه خداوند به ماست.