پایش وضعیت فعالیت ۱۵ واحد صنعتی در میبد

معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: وضعیت فعالیت و مشکلات ۱۵ واحد و طرح صنعتی در ناحیه صنعتی شمس آباد میبد مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی یزد، علیرضا رضایی در جلسه ای که بدین منظور در محل ناحیه صنعتی برگزار شد، گفت: بر اساس وظایف ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایرن مبنی بر بررسی وضعیت طرح های صنعتی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان تاکنون نزدیک به ۹۵ طرح صنعتی مورد بازدید و بررسی قرار گرفته اند.

رضایی افزود: طی جلساتی که با تک تک سرمایه گذاران برگزار می شود، مشکلات طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد که تاکنون به بهره برداری نرسیده اند، مورد بررسی قرار می گیرد و با همفکری مسئولین شرکت راهکارهای عملی برای فعال شدن و به تولید رسیدن پیشنهاد می گردد.

وی با اشاره به اولویت های سازمان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و نیمه تمام طی سال جاری از اولویت های کاری برنامه ریزی شده و در درست پیگیری این شرکت می باشد.

رضایی با بیان اینکه طی سال جاری ۳۰ زیرپروژه اقتصاد مقاومتی برای شرکت در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: بر اساس اعتبار سنجی صورت گرفته نزیک به ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای کلیه برنامه ها مورد نیاز می باشد.