معرفی رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان میبد

درنشستی اززحمات جوادشاه محمدی قدردانی و محمدحسین برزگری بعنوان رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان میبد معرفی شد . به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس هیات فوتبال استان در این نشست با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان میبد در رشته ورزشی فوتبال گفت:شهرستان میبد همواره یکی از شهرستان های موفق استان دررشته […]

درنشستی اززحمات جوادشاه محمدی قدردانی و محمدحسین برزگری بعنوان رئیس جدید هیئت فوتبال شهرستان میبد معرفی شد .
به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس هیات فوتبال استان در این نشست با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان میبد در رشته ورزشی فوتبال گفت:شهرستان میبد همواره یکی از شهرستان های موفق استان دررشته فوتبال است .

عبدالرضا دستا با بیان اینکه شهرستان میبد دررشته های فوتبال،فوتسال و فوتبال و والیبال ساحلی از ظرفیت خوبی برخورداراست افزود:با معرفی رو سای هیات های فوتبال درشهرستانها بسیاری از مسائل ومشکلات این ورزش برطرف خواهد شد .

وی رشد همه جانبه ورزش استان را درگرو توجه به ورزش شهرستانها خواند و گفت :شهرستان میبد در این راستا به علت برخورداری از ظرفیت های مالی واقتصادی و علاقه مندان فراوان می تواند در فوتبال و سایر رشته های ورزشی بدرخشد .

دستا خاطرنشان کرد :هیئت فوتبال استان هم در بحث حمایت های ستادی ،آموزشی و اداری ،پشتیبان فوتبال است و باید تلاش شود فوتبال شهرستان میبد در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد .