افتتاح نمایشگاه دختران شهر خورشید در پارک بهاران

نمایشگاه دختران شهر خورشید به مناسبت دهه کرامت در شهرستان میبد با حضور فرماندار  و سایر مسئولین شهرستان در پارک بهاران افتتاح شد. به گزارش میبدما به نقل بام میبد؛ کبری خواجه پور مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده و مسئول برگزاری این نمایشگاه بیان کرد : در این نمایشگاه که به مناسبت دهه […]

نمایشگاه دختران شهر خورشید به مناسبت دهه کرامت در شهرستان میبد با حضور فرماندار  و سایر مسئولین شهرستان در پارک بهاران افتتاح شد.

به گزارش میبدما به نقل بام میبد؛ کبری خواجه پور مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده و مسئول برگزاری این نمایشگاه بیان کرد : در این نمایشگاه که به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار شده است ، سعی نموده ایم از توانمندیهای دختران و زنان میبدی مخصوصا زنان کارآفرین و دخترانی که در بخش های مختلف شاخص بودند ، استفاده کنیم .

وی افزود : از بخش های دیگر مراسم معرفی دختران نمونه و شاخص میبدی در حوزه های مختلف دینی و مذهبی ، اجتماعی ، فرهنگی ، هنری ، سیاسی و ابعاد مختلفی که یک دختر می تواند در آنها خوش بدرخشد و به خصوص برای شهر میبد افتخار و نام خوش بیافریند، می باشد که با توجه به گستردگی فعالیت دختران ، این برنامه تنها در محدوده سنی ۱۰ تا ۱۸ ساله پوشش داده شده است .

مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده عنوان نمود : از همه مهمتر سعی شده از توانایی و پتانسیل بانوان میبدی در ادارات مختلف شهرستان با توجه به تعاریفی که آن ادارات از خود داشته اند و خانمها محور بوده اند ، استفاده کنیم و توانمندیهای آنها را به نمایش بگذاریم . همچنین کوشش کرده ایم تا خلاقیت ها و توانمندیهای بانوان و دختران کارآفرین ، پررنگ نمایش داده شود و با توجه به سیاست اقتصاد مقاومتی که در کشور وجود دارد و همینطور نظر به شعار خودکفایی که داریم ، نشان دهیم که فقط کار این نیست که افراد در ادارات دولتی شاغل باشند ، بلکه با توجه به توانمندیهایی که دارند می توانند با فعالیتهای دیگری منشا خیر و اثر برای خود و خانواده شان باشند.

وی افزود : این نمایشگاه از ۷ الی ۱۱ مرداد در سالن سرپوشیده شهرداری در کنار پارک بانوان میبد واقع در محل پارک بهاران برپا گردیده است و چهارشنبه شب یعنی ۱۱ مرداد نیز جشن بزرگ دختران شهر خورشید با انتخاب دختران شاخص و نمونه میبدی را داریم که با توجه به استقبال خوبی که دختران و بانوان از نمایشگاه داشته اند تا جمعه شب نمایشگاه برای بازدید عموم برپا است و زمان بازدید بعد از نماز مغرب و عشا می باشد.