واکنش سعید حدادیان به اظهارات اخیر استاندار یزد

نکنه خدایی نکرده از جایی دیگر مشکل داشته باشیم و بخواهیم سر جلسات روضه سید الشهدا (ع) خالی کنیم این خطرناک است منظور این استاندار محترم حتما این نیست که برویم کاباره ها را باز کنیم و مردم از افسردگی و پژمردگی خارج شوند مطمینا این نیست.

حاج سعید حدادیان در مراسم شب ۲۲ صفر که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد به اظهارنظر اخیر استاندار یزد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حاج سعید حدادیان در مراسم شب ۲۲ صفر که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد به اظهارنظر اخیر استاندار یزد واکنش نشان داد.

  وی در این باره گفت: با حفظ مقام محترم استانداری به شنیده شده استاندار محترم یزد گفته اند که مردم یزد بر اثر مجالس زیاد روضه و عزاداری دچار افسردگی شدند خدمت ایشان خیلی ساده عرض می کنم لطفا در این امور یک مراجعه ای به علمای استان یزد داشته باشید و حداقل با امام جمعه استان هماهنگ باشید بعد راجع به روضه سید الشهدا (ع) حرف بزنید

ما خوشحالترین و فعالترین و خوش اخلاقترین افراد را کسانی دیدیم که در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) شرکت می کنند شما یک روحانی به نام آیت الله راشد یزدی دارید که ایشان روضه خوان امام حسین (ع) نیز هستند در ایران و دنیا شخص منبری مثل ایشان دارید که اهل بگو بخند و شادی و نشاط باشند در تمام منبرهای ایشان شادی و نشاط وجود دارد و در عین حال بسیار زیبا هم روضه شان را می خوانند. اتفاقا ایشان روانشناس و جامعه شناس هم هستند و مطالعاتشان در این زمینه زیاد است اهل ادبیات هم هستند و غیر از دروس حوزه علوم جدید را هم  مطللعه دارند.

 ایشان خودشان سلطان روضه هستند

 حالا پیش امام جمعه نمی روید اصلا خودتان چند تا مجلس روضه رفتی که ببینی آیا شما افسرده و پژمرده می شوی؟

 نکنه خدایی نکرده از جایی دیگر مشکل داشته باشیم و بخواهیم سر جلسات روضه سید الشهدا (ع) خالی کنیم این خطرناک است منظور این استاندار محترم حتما این نیست که برویم کاباره ها را باز کنیم و مردم از افسردگی و پژمردگی خارج شوند مطمینا این نیست.

 به حضرت زهرا (س) و حضرت عباس ( ع ) قسم آنهایی که کاباره می روند و در این مجالس شرکت می کنند همیشه در پایان برنامه با یکدیگر دعوا و درگیری دارند و هیچکدامشان  از زندگیشان راضی نبودند. شما بروید حوادث زمان طاغوت را بخوانید اکثر دعواها یا داخل کاباره ها و یا بیرون کاباره ها اتفاق افتاده است برایتان متأسفم آقای استاندار توجه کنند یزد در در زمان طاغوت هم جزء پر روضه ترین شهر ها بودهو دارالمومنین لقب دارد چطوردر آن زمان هم مشکل نداشته یا در زمان جنگ و .. حالا وقتی جنابعالی استاندار شدید افسرده و پژمرده شدند.البته ما جواب فنی هم داریم در این زمینه شما ببینید چه وعده ها و قول هایی به مردم شهرتان دادید و عمل نکردید که ایشان ناراحت و پژمرده شدند شما بفرمایید جوانان یزد همگی شاغل هستند و مشکل ندارند البته جوانی که می خواهد به پدر و مادر خود کمک کند وخودش هم زندگی تشکیل دهد وقتی با مشکلات فراوان روبرو می شود دچار افسردگی و مشکل می شود یا وقتی بر سید الشهدا ( ع ) اشک می ریزد.

 الحمد الله پرچم امام حسین زیاد شده است آن مشاورانی که به ایشان مشاوره دادند بنده می دانم دلیل این مشاوره غلط چیست متاسفانه عده ای چشم ندارند ببینند که در مراسم اربعین امسال ۲۵ ملیون نفر به کربلا مشرف شده اند این افراد نمی توانند ببینند مردم اینقدر به ساحت مقدس امام حسین (ع) توجه دارند وقتی مردمی به مجالس روضه ها و منبر ها بروند و در دستگاه سید الشهدا حضور یابند عده ای نمی توانند زیاد در پست ها و مقام هایشان بمانند و چون این افراد علاقه ی زیادی به حضور بلند مدت در این مناصب را دارند  به همین خاطر می گویند مراسم روضه و عزاداری را تعطیل کنید آخر این چه تحلیلی است؟

 حضرت امام خمینی (ره) که بنیانگذار این انقلاب بوده اند راجع به روضه و محرم و صفر چه می فرمایند و شما چه می گویید .ایشان می فرمایند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است نفرمودند که محرم وصفر باعث افسردگی و پژمردگی است فرمودند که روضه ی سید الشهدا از افضل قربات الهی است.

 در ضمن همه می دانند که ما بعد از روضه ها چقدر خنده و شوخی و مزاح می کنیم شما در این شهر اگر توانستید مثل بنده ،حاج محمود کریمی ،سید مجید بنی فاطمه و .. افرادی را بیاورید که اهل خنده و شوخی باشند جایزه دارید هر چیز جای خودش را دارد کدام فردی است که بعد از شرکت در مجلس سید الشهدا (ع) سر حال و شاداب نباشد مشکل ما این است که از همه طرف مورد هجوم قرار داریم عده ای می گویند چرا هیجانات حسینی را از بروز می دهید عده ای هم می گویند افسردگی و چون این حرف در این زمینه دور از شأن دستگاه سیدالبشهدا است البته امیدوارم این صحبت سهوا بیان شده و یا خبر اشتباه رسیده باشد

  خدا به خیر کند. ما از دولتی که رئیسش مجتهد و منبری و خود روضه خوان است این توقع را نداریم که استاندارش چنین صحبتی کند حتما جناب آقای دکتر روحانی با ایشان برخورد کرده و مورد مواخذه قرار می دهد.