متن اصلی
گروه : عناوین خبر
شناسه : 43678
تاریخ : 26 تیر 1396
ساعت : 7:42
پرینت از صفحه

سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در شهرستان میبد فعال شد

به همت فرماندهی انتظامی میبد سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ ویژه گزارشات«غیر فوریتی» فعال شد. به گزارش میبدما به نقل از میبدخبر، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد در این زمینه بیان داشت: نیروی انتظامی با ایجاد سامانه ۱۱۰ در برقراری ارتباط بین شهروندان و پلیس و همچنین جلب اعتماد عمومی گام های مهمی را برداشته […]

به همت فرماندهی انتظامی میبد سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ ویژه گزارشات«غیر فوریتی» فعال شد.

به گزارش میبدما به نقل از میبدخبر، سرهنگ موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد در این زمینه بیان داشت: نیروی انتظامی با ایجاد سامانه ۱۱۰ در برقراری ارتباط بین شهروندان و پلیس و همچنین جلب اعتماد عمومی گام های مهمی را برداشته است.

وی افزود: تلفن ۱۱۰ یک سامانه فوریتی است که در کمترین زمان پلیس با حضور در صحنه به درخواست های مردم پاسخ می دهد.

سرهنگ موسوی در ارتباط با سامانه ۱۱۰ عنوان داشت: شهروندان می توانند هرگونه اخبار، اطلاعات و گزارشات پلیسی غیر فوریتی خود را به شماره ۱۱۰ مرکز فوریتهای پلیسی ناجا پیامک کنند تا از آن طریق پیگیری لازم توسط یگان مربوطه صورت گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد تصریح کرد: برخی از مصادیق اخبار غیر فوریتی شامل احتمال سرقت در روز یا ساعت خاص، اختفاء متهم تحت تعقیب، خرید و فروش، توزیع، حمل و نگهداری مواد مخدر و اخبار اجتماعی و امنیتی می باشد.

سرهنگ موسوی با اشاره به فرهنگ سازی در خصوص تماس با ۱۱۰ و اشاعه این فرهنگ، به شهروندان به خصوص خانواده ها توصیه کرد: هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی صورت گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: این سامانه آماده دریافت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد در خصوص عملکرد پلیس ۱۱۰ می باشد.