آیا اگر مردم و مسئولان میبد با شنیدن این خبر دق کنند، قابل ملامت هستند؟!

هنگامی که خانمی جنوبی با وضع نامناسب وارد بانک… در میبد شده بود یکی از بانوان میبدی که همراه با دخترش برای انجام کار بانکی به بانک مورد نظر مراجعه کرده بود به وی تذکر می دهند که اینجا شهر مذهبی است. لطفا ظاهرتان را درست کنید.

به گزارش خبرنگار میبدخبر: هنگامی که خانمی جنوبی با وضع نامناسب وارد بانک… در میبد شده بود یکی از بانوان میبدی که همراه با دخترش برای انجام کار بانکی به بانک مورد نظر مراجعه کرده بود به وی تذکر می دهند که اینجا شهر مذهبی است. لطفا ظاهرتان را درست کنید.

خانمی که به لطف صنعتی شدن شهر همراه با شوهرشان فرهنگ ضعیفشان را با کلی تشریفات وارد شهر کردند پس از فحاشی و به کاربردن الفاظ رکیک چادر از سر خانم میبدی برداشته و حتی صورت وی را با کشیدن چنگال زخمی می کند.

این درگیری با واسطه کارمندان مرد بانک خاتمه می یابد.

متاسفانه این افراد با فرهنگ ضعیف با سری بالا در بین ما تردید می کنند و شاید اعتماد به نفس پایین ما میبدی ها و در نظر گرفتن پتانسیل های بالای شهرمان که در کشور زبان زد است باعث شده این افراد جسارت به خود داده و به فرهنگ استان ما توهین کنند. (که البته واقعا برخی از آنها برای زندگی بهتر به میبد آمده و به فرهنگ میبدی احترام می گذارند).

شاید بارها و بارها من و شما شنیده باشیم که یک غیربومی از این لفظ استفاده کرده باشد: «خراب شود میبد» اینجا شد شهر.

در حالی که می توان به جرات گفت میبد از بسیاری از مراکز استان ها بالاتر و برتر است. بیایید فرهنگ غنی شهرمان را به این افراد دون پایه گوشزد کنیم و نگذریم یک عده که در شهرمان راه می روند، کار می کنند و همین آرامش و امنیت را مدیون میبدی ها هستند فرهنگ ما را لگدکوب کنند.

مطلب مرتبط:

بی‌تفاوتی شگفت‌انگیز میبدی‌ها در قبال افزایش روزافزون هنجارشکنی‌ها و مفاسد/ میراث‌داران مرحوم آیت‌الله اعرافی و ۴۰۰شهید غیور میبد کجایند؟!/ به‌پا خیزیم

ساپورت‌پوشی در میبد؛ خانم‌های چادری میبدی چرا کاری نمی‌کنند؟!