آغاز مصاحبه دانشجوی دکتری سال ۹۶در دانشگاه حایری

رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبدگفت : مصاحبه دانشجوی دکتری سال ۹۶در این دانشگاه آغاز شد . به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکترعباس کلانتری افزود: این مصاحبه از یازدهم تیر آغاز و تا سیزدهم تیر ادامه دارد و از طریق آزمون سراسری دکتری سال ۹۶ ، تعداد ۱۲۱ نفر درچهاررشته تخصصی ،حقوق جزا و جرم شناسی […]

رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبدگفت : مصاحبه دانشجوی دکتری سال ۹۶در این دانشگاه آغاز شد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دکترعباس کلانتری افزود: این مصاحبه از یازدهم تیر آغاز و تا سیزدهم تیر ادامه دارد و از طریق آزمون سراسری دکتری سال ۹۶ ، تعداد ۱۲۱ نفر درچهاررشته تخصصی ،حقوق جزا و جرم شناسی ، حقوق خصوصی ، علوم قرآن حدیث و نهج البلاغه به این دانشگاه معرفی می شوند.

کلانتری خاطرنشان کرد: ازبین ۱۲۱ نفر ما دررشته حقوق جزا و جرم شناسی و حقوق خصوصی هرکدام ۷نفر و رشته علوم قرآن و حدیث و نهج البلاغه هرکدام ۳نفر از طریق آزمون و درهررشته هم یک نفر از طریق استعدادهای درخشان دانشجو پذیرش می شود

وی گفت: امتیازات آموزشی و پژوهشی داوطلبان پس از انجام مصاحبه جمع بندی و وارد سایت سازمان سنجش می شود و پس از جمع آن با رتبه آنها، اسامی نهایی پذیرفته شدگان درنیمه دوم شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خوهد شد .

رئیس دانشگاه آیت الله حائری میبد خاطرنشان کرد : برای سال آینده هم در ۲ رشته درمقطع دکتری پذیرش دانشجو خواهیم داشت که بعد از گرفتن مجوز به اطلاع عموم خواهیم رساند.