برگزاری مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در میبد

طرح تابستانه جوانه های صالحین،با هدف پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و عموم مردم در پایگاه های مقاومت بسیج، شهرستان میبد آغاز شد. به گزارش میبد خبر، آیین افتتاحیه طرح تابستانه جوانه های صالحین سپاه میبد با حضور جمعی فرماندهان بسیجی حوزه وپایگاه مقاومت و نیز ارکان شجره طیبه صالحین وبسیجیان و پایوران ناحیه مقاومت […]

طرح تابستانه جوانه های صالحین،با هدف پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و عموم مردم در پایگاه های مقاومت بسیج، شهرستان میبد آغاز شد.

به گزارش میبد خبر، آیین افتتاحیه طرح تابستانه جوانه های صالحین سپاه میبد با حضور جمعی فرماندهان بسیجی حوزه وپایگاه مقاومت و نیز ارکان شجره طیبه صالحین وبسیجیان و پایوران ناحیه مقاومت بسیج در محل سالن شهدای میبد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام دهقانی مسئول طرح صالحین شهرستان میبد پس از عرض خیر مقدم پیرامون برگزاری این طرح تابستانه توضیحاتی ارائه نمود و خاطر نشان کرد طرح جوانه های صالحین به منظور پرو غنی کردن اوقات فراغت بسیجیان و نیز تعالی و رشد معنوی حلقات صالحین و باهدف جذب حد اکثری نیروهای انقلابی به بسیج به صورت کاملا رایگان و داوطلبانه در پایگاه های منتخب حوزه های مقاومت شهرستان همانند سالهای گذشته برگزار خواهد شد . در حال حاضر کار ثبت نام از داوطلبین این کلاسها تمام شده و کلاسها در حال برگزاری در سطح بسیج می باشد.

در این مراسم سرهنگ امیر فلاح فرمانده سپاه میبد نیز حضور داشتند که ایشان نیز در صحبت های خود به این مهم اشاره نمودند که خوشبختانه در سطح شهرستان میبد کلاس های خوبی جهت پر نمودن اوقات فراغت در حال برگزاری می باشد ، ولی مردم به خاطراعتمادی که به بسیج و سپاه دارند از این نهاد مقدس خواسته و میخواهند که نونهالان و نوجوانان و جوانانشان را در این عرصه خطرناک جنگ فرهنگی تحویل گرفته و برای آنها برنامه داشته باشند .

وی ضمن تشکر از فعالیت های ستاد شجره طیبه صالحین در سالهای اخیر ، طرح جوانه های صالحین را فرصت مناسبی جهت تبلیغ و معرفی طرح صالحین دانست و از حجت الاسلام والمسلمین زارعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میبد نیز که درجلسه حضور داشتند درخواست نمود ، در صورت امکان ، در این مهم راهنما و کمک کار عزیزان تلاشگر در ستاد شجره طیبه صالحین باشد .

یادآوری می گردد برنامه های این طرح حول ۲ محور برنامه های صرفا جهت پرنمودن اوقات فراغت مانند: برگزاری کلاسهای هنری،ورزشی و علمی، اجرای مسابقات ورزشی ، بازیهای سنتی و بومی محلی، سبک زندگی(مهارتهای امربه معروف ونهی از منکر،اقتصاد مقاومتی) و اجرای برنامه های کار آفرینی و تولیدی همسو با اهداف اقتصاد مقاومتی مانند: اجرایی کردن طرح های تولیدی و اقتصادی در پایگاههای مقاومت، بازدید از کارگاه های تولیدی و بنگاه های زود بازده (باعنایت به ویژگی مخاطبان) و ایجاد گفتمان ولایت در راستای تقویت و تولید ملی (برگزاری گارگاه و کلاسهای تخصصی ) در پایگاه های مقاومت برگزار می شود.