پیام رئیس اداره صنعت و معدن به مناسبت روز اصناف

اول تیرماه به عنوان روز اصناف نامگذاری شده است. به گزارش میبدما، امروز پنجشنبه اول تیرماه مصادف با روز اصناف می باشد. در ادامه پیام رییس اداره صنعت معدن و تجارت میبد به مناسبت این روز را می خوانید: بسم الله الرحمن الارحیم اول تیرماه روز ملی اصناف نامگذاری شده واین نامگذاری خود گویای اهمیت، […]

اول تیرماه به عنوان روز اصناف نامگذاری شده است.

به گزارش میبدما، امروز پنجشنبه اول تیرماه مصادف با روز اصناف می باشد. در ادامه پیام رییس اداره صنعت معدن و تجارت میبد به مناسبت این روز را می خوانید:

بسم الله الرحمن الارحیم
اول تیرماه روز ملی اصناف نامگذاری شده واین نامگذاری خود گویای اهمیت، جایگاه ویژه ودیدگاه خاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این قشر بزرگ از جامعه است. بی شک اصناف و بازاریان به عنوان بخش عظیمی از مردم با برخورداری از روحیه مذهبی ودینمداری، نقش موثر خود را در برهه های مختلف تاریخ میهن بزرگ ایران به اثبات رسانده اند. و اینک در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انتظار می رود جامعه بزرگ اصناف میبد بابیش از ۳۲۰۰ واحد صنفی که جمعیتی حدود۱۳۰۰۰ نفر را در میبد در بر می گیرد در راه عمل به منویات مقام معظم رهبری گام بردارند. اینجانب ضمن تبریک به کلیه اصناف و بازاریان میبد توفیق روز افزون این عزیزان در پیشرفت اقتصادی وکار وتلاش را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

حجت الله خلیلی

۹۶/۴/۱