جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان میبد برگزار شد

معاون فرماندارمیبد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد گفت: جوانان مهم‌ترین سرمایه کشور هستند و اگر در امور جوانان بی‌توجهی شود مشکلات جبران‌ناپذیری را شاهد خواهیم بود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سید محسن فلاح یکی از راه‌های هدایت […]

معاون فرماندارمیبد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان که با حضور معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد گفت: جوانان مهم‌ترین سرمایه کشور هستند و اگر در امور جوانان بی‌توجهی شود مشکلات جبران‌ناپذیری را شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سید محسن فلاح یکی از راه‌های هدایت جوانان در مسیر درست را برنامه‌ریزی اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها به‌ویژه ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش و اداره فرهنگ و ارشاد و اداره بهزیستی باید ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، ورزش و مهارت‌های زندگی را با برنامه‌ریزی درست در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: با همراهی و هماهنگی کلیه دستگاه‌ها برنامه‌های متنوعی برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سطح استان پیش‌بینی‌شده است.

احمد طالبی افزود: با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشترکی دستگاه‌ها دارند امیدواریم در تابستان مجموعه برنامه‌های خوب و منسجم و هدفمندی را در حوزه اوقات فراغت جوانان داشته باشیم که نتیجه‌اش باعث افزایش اعتمادبه‌نفس و توانمندی جوانان باشد و در رشد جامعه به همه ما کمک کند.

طالبی خاطرنشان کرد: استانداری و فرمانداری‌ها به‌عنوان پشتیبان این برنامه‌ها، اداره ورزش و جوانان به‌عنوان ناظر بر برنامه‌های ارائه‌شده و آموزش‌وپرورش، هلال‌احمر، اداره فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی با ظرفیت‌هایی که دارند برنامه‌های متنوع و فراوانی را برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تدارک دیده‌ایم.