طرح بومی سازی کتب درسی مقطع ابتدایی در میبد

باتوجه به اهتمام فعالان عرصه فرهنگی و تاریخی شهرستان میبد بر بومی سازی متون درسی ،شهرستان میبد مملو از سرمایه در حوزه های مختلف تاریخی ،فرهنگی ،شخصیتها و کشاورزی است . به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه میبد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت : باتوجه  به اهتمام فعالان عرصه فرهنگی و […]

باتوجه به اهتمام فعالان عرصه فرهنگی و تاریخی شهرستان میبد بر بومی سازی متون درسی ،شهرستان میبد مملو از سرمایه در حوزه های مختلف تاریخی ،فرهنگی ،شخصیتها و کشاورزی است .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امام جمعه میبد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت : باتوجه  به اهتمام فعالان عرصه فرهنگی و تاریخی شهرستان میبد بر بومی سازی متون درسی ، شهرستان میبد مملو از سرمایه در حوزه های مختلف تاریخی ،فرهنگی ،شخصیتها و کشاورزی است .

حجت الاسلام والمسلمین اعزافی افزود: برای اجرای طرح بومی سازی متون در دو محور چاب کتب درسی و جزوه درسه مقطع تحصیلی می توان ، ذخایر ارزشمند موجود درشهرستان میبد استفاده کرد .

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : برای  اجرای این طرح ،مجموعه ایی ازکارشناسان در تخصص های مختلف ،در ۱۰،۲۰ قلمرو ،دستمایه ،سرمایه ومنظرشهر را به ثمر برسانند تا درآینده این  ذخایر تاریخی خودش را به خوبی نشان دهد .

وی بر برنامه ریزی ستاد آموزش و پرورش در تابستان و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان هم تاکید کرد و افزود: مجموعه ستاد مثل هرسال باید نهایت تلاش خود را انجام دهند تا سال تحصیلی را به خوبی و آمادگی کامل شروع کنند .

مدیر آموزش و پرورش میبد هم در این جلسه از کلنگ زنی ۴ آموزشگاه جدید در هفته آینده در این شهرستان خبرداد و گفت : با رایزنی با خیران ۴ آموزشگاه جدیدآماده کلنگ زنی درنقاط مختلف شهرستان است که امیدواریم خیران همچنان به حمایت های خود دراحداث آموزشگاههای خیری ادامه دهند .

تامین برق اردوگاه آیت الله خامنه ای بنستان ،برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان درتابستان ،آسفالت جاده اردوگاه فرهنگی بنستان و ارائه طرح بومی سازی کتب درسی مدارس ابتدایی ازمهمترین مصوبات این نشست بود.