متن اصلی
گروه : عناوین خبر
شناسه : 42678
تاریخ : 29 خرداد 1396
ساعت : 5:18
پرینت از صفحه

غول آهنی در پارکینگ پلیس میبد

ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد، یک دستگاه موتورسنگین “هوندا ۱۰۰۰” سی سی غیر مجاز را به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، متوقف و روانه پارکینگ کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدمحمدطاهرموسوی” فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی مبنی بر استفاده از موتورسیکلت های قاچاق و […]

ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد، یک دستگاه موتورسنگین “هوندا ۱۰۰۰” سی سی غیر مجاز را به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، متوقف و روانه پارکینگ کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سیدمحمدطاهرموسوی” فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی مبنی بر استفاده از موتورسیکلت های قاچاق و غیرمجاز در سطح شهر میبد بررسی موضوع به ماموران پلیس آگاهی سپرده شد.
وی ادامه داد: ماموان پلیس آگاهی با هماهنگی مقامات قضائی موتورسیکلت هوندا ۱۰۰ سی سی را که در ساعات پایانی شب در سطح شهر تردد می کرد متوقف و روانه پارکینگ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میبد ارزش برآورد شده این موتورسنگین را ۶۰۰ میلیون ریال بیان کرد و گفت: راکب موتورسیکلت نیز روانه دادسرا شد.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: متاسفانه برخی از جوانان با استفاده از موتورسیکلت های قاچاق باعث ایجاد جو ناامنی برای شهروندان شده که پلیس با این موضوع به طور فعال و جدی برخورد خواهد کرد.