تصویر/ کلنگ مدرسه شهید خلیل کارگر به زمین زده شد

 همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد ،معاون فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و جمعی ازمسئولین ،کلنگ مدرسه شهید خلیل کارگر در شهیدیه شهرستان میبد به زمین زده شد . به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد، این آموزشگاه  ۶ کلاسه در زمینی به مساحت […]

 همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد ،معاون فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و جمعی ازمسئولین ،کلنگ مدرسه شهید خلیل کارگر در شهیدیه شهرستان میبد به زمین زده شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد، این آموزشگاه  ۶ کلاسه در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع ،صدرصد خیری است و با ۵۰۰ میلیون تومان از سوی حاجیه ربابه مداحی مادر شهید خلیل کارگر ساخته می شود .
امام جمعه میبد در این مراسم گفت:این نوع حرکت خانواده های شهداء در امر خیری و ایجاد بناهای آموزشی و فرهنگی تحسین برانگیز است.
آیت الله اعرافی افزود: دامانی که فرزندان رشیدی چون شهداء در آن پرورش یافته است روشن است که دامان پاک و ارزشمندی است که به خود فکر نمی کند بلکه به فکر توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات جامعه است .
وی خاطرنشان کرد :شهرستان میبد در افق ۱۴۰۴ ،هرسال به احداث ۱۰ آموزشگاه نیاز دارد که به حمدالله خیرین شهرستان میبد در دو سال گذشته این نیاز را با احداث ۲۰ آموزشگاه تحقق داده اند .
آیت الله اعرافی با قدردانی از پی گیری مدیریت آموزش و پرورش در احداث آموزشگاههای خیری و تعامل خیرین در این جهت افزود:زمینه این حرکت در خیرین شهرستان میبد فراهم است و باید با شناسایی و مکان یابی و عدالت منطقه ایی ،هرسال ۱۰ آموزشگاه در سطح شهرستان احداث شود تا جمعیت دانش آموزی ما بدون شیفت بندی در شرایط مطلوب به تحصیل بپردازند .

photo_2017-06-17_12-37-00