متن اصلی
گروه : اخبار ویژه
شناسه : 42564
تاریخ : 26 خرداد 1396
ساعت : 16:11
پرینت از صفحه

سفر رذیلانه رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی بسیار سفر نحس و زشتی بود/ باید از هویت و ارزش های انقلاب اسلامی با شجاعت و سینه ای ستبر دفاع کرد

وی با یاداوری این نکته که سند ۲۰۳۰ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی لغو شده است، افزود: باید از هویت و ارزش های انقلاب اسلامی با شجاعت و سینه ای ستبر دفاع کرد و در این محور انفعال نداشته باشیم.

نماز جمعه امروز ۲۶ خردادماه به امامت آیت الله اعرافی برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ آیت الله اعرافی با اشاره به سالروز شهادت امام متقیان گفت:  در وصیت نامه امام علی(ع) جمله ای هست که نخ تسبیح همه توصیه های ایشان است و آن هم توصیه به تقوای الهی است

امام جمعه میبد با گرامیداشت روز جهاد کشاورزی گفت: از کشاورزان و فعالان منابع طبیعی علاوه بر تشکر مثل همیشه انتظار داریم و تاکید می کنیم که در شرایط زیستی امروز بشر، باید کشاورزی و منابع طبیعی حفظ شود.

وی با اشاره به صیانت از منابع طبیعی افزود: باید فضای سبز بیش از پیش گسترش یابد و از راه های آن این است که آبیاری و مسائل کشاورزی علمی شود.

رئیس حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه در نمازهای جماعت به عدد ۲۰۰ نماز رسیده ایم گفت: باید در این نمازها و با تعمیق بیشتر معرفت دینی در جوانان، آنها را بیشتر درک کنیم، و اگر روحانیون و فعالین فرهنگی خود را به روز نکنند و باشیوه های جدید جوانان امروز را جذب نکنند، عقب می مانیم.

ایت الله اعرافی در مورد شرایط ویژه منطقه نیز گفت: سفر رذیلانه رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی بسیار سفر نحس و زشتی بود و هدف از این سفر عیاشی و غارت ثروت های مردم منطقه، همین طور جمع کردن آدم های وابسته برای ضربه زدن به اسلام و بردن اسرائیل به حاشیه امن بود.

وی با اشاره به تصویب مصوبه جدید تحریم ها علیه ایران افزود: قطعا این مصوبه ها نقض برجام است و مسئولین امر باید با آن برخورد مناسب داشته باشند.

وی با اشاره به طراحی نقشه آمریکا و وابستگانش برای به دست گرفتن یک منطقه بزرگ در سوریه و عراق برای کنترل جریان مقاومت در این منطقه افزود: این حرکت برنامه ریزی شده که در جریان ریز اطلاعات آن نیز بوده ام، توسط جریان مقاومت و نیروهای حشد شعبی شکست خورد.

امام جمعه شهرستان میبد با اشاره به اینکه دشمنان عبری، عربی، غربی در صدد بوده اند که دایره نا امنی و ترور را به داخل ایران بکشند گفت: بدانند این زنجیره شکست خواهد خورد و همبستگی ایرانیان در روز قدس و نماز عید سعید فطر را خواهند دید و ملت ایران این همبستگی را به رخ آنها خواهد کشید.

وی با یاداوری این نکته که سند ۲۰۳۰ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی لغو شده است، افزود: باید از هویت و ارزش های انقلاب اسلامی با شجاعت و سینه ای ستبر دفاع کرد و در این محور انفعال نداشته باشیم.

ایت الله اعرافی در انتها با اشاره به روز قدس افزود: در روز قدس با شجاعت و همبستگی و با سینه ای ستبر در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت می کنیم و با همبستگی خود مانع نفوذ دشمنان خواهیم بود.