دیدار آیت الله اعرافی از خانواده شهید مجلس

مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید حجت الاسلام تقوی با بازماندگان این شهید والامقام دیدار کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام  تقوی، از شهدای حادثه تروریستی ۱۷ خردادماه در ساختمان مجلس شورای اسلامی که به دست کوردلان تکفیری به شهادت رسیده […]

مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید حجت الاسلام تقوی با بازماندگان این شهید والامقام دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی با حضور در منزل پدر شهید حجت الاسلام  تقوی، از شهدای حادثه تروریستی ۱۷ خردادماه در ساختمان مجلس شورای اسلامی که به دست کوردلان تکفیری به شهادت رسیده بود با خانواده این شهید دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدای روحانی افتخار حوزه بوده و حوزه نیز همواره در عرصه ایثار و شهادت پیشگام بوده است بر لزوم پاسداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای روحانی که با روحیه انقلابی خود در عرصه دفاع از انقلاب و شهادت پیشگام بودند تاکید کرد.

در این دیدار آیت الله اعرافی با دلجویی از بازماندگان این شهید روحانی، یادگار ماندن دو روحانی از این شهید را نشانی از مسیر صحیح و زندگی روحانی این شهید دانست و بر لزوم پاسداشت و ادامه این مسیر از سوی روحانیون جوان به خصوص طلاب منتسب به این خانواده تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور پدر، برادر، فرزندان و بستگان این شهید والامقام برگزار شد، بیان شد که این شهید در روز چهارشنبه به حسب بررسی و ارائه گزارش در خصوص سند ۲۰۳۰ در مجلس شورای اسلامی و در دفتر کار نماینده شاهین شهر حضور داشت که به دست تکفیریون کوردل به شهادت رسید.

خاطرنشان می شود: پیکر پاک این شهید والامقام که از یادگاران دفاع مقدس، رئیس سابق سازمان فعالیت های قرآنی کشور و فعال در عرصه های مختلف فرهنگی و قرآنی حوزوی و دانشگاهی و رسانه ای بود، روز جمعه  و روی دست نمازگزاران جمعه تشییع و در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.